וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב החדש של הזמר המזרחי: נשיא אינדונזיה

נשיא אינדונזיה יודהויונו לקח פסק זמן מהמלחמה בשחיתות וכאב הראש הקואליציוני, כדי לחבר עוד אלבום של שירי פופ רומנטיים. בין השירים: "עבורך ילדה מתוקה" ו"נשמתי הוארה באותו לילה"

אם תושבי אינדונזיה רוצים לדעת מה מרגיש הנשיא שלהם, כל שעליהם לעשות הוא לקנות את אלבומו החדש. האלבום בשם "אני בטוח שאגיע לשם", יצא אתמול (ראשון) בכיכובם של מיטב הזמרים והנגנים במדינה.

"במהלך מאמציי לשרת את ארצי, לפעמים בזמני הפנוי, אני מבטא את רגשותיי בצורה אמנותית", צוטט יודהויונו על עטיפת האלבום, בו נראים ילדים רצים עם דגל אינדונזיה. "השירים נכתבו מתוך אמונה ששום דבר אינו יכול לשנות את גורלה של אומה למעט האנשים עצמם, והנחישות של מטרה נעלה".

יודהויונו בחר הפעם לא לשיר באלבום, אלא לשתף פעולה עם הזמרים הפופולריים ביותר במדינה, כמו זוכי תחרות "אינדונזיה איידול". "הנשיא מעביר את רגשותיו באמצעות מוזיקה", אמר דוברו לסוכנות הידיעות הצרפתית. "באלבום הזה הוא רוצה שלאנשים יהיו חלומות גדולים ושיעבדו להשגתם. השירים שלו הם על החיים. בזמן שהוא נוסע ברכב הוא יתבונן על הדברים שמסביבו, ואז יכתוב מילים ויקרא אותן".

אלבומו הראשון של הנשיא, "כמיהתי אלייך", יצא ב-2007, ואחריו יצא "אבולוציה" ב-2009. ביולי נבחר יודהויונו לכהונה שנייה כנשיא אינדונזיה, אך ממשלו סבל משערוריות שחיתות וחקירה על סיוע לבנקים. שיר הנושא של האלבום החדש יכול אולי לרמז על התקופה הקשה שעוברת על הנשיא: "למרות שזה קשה, אני חייב להמשיך. אני בוחר את הדרך בה אני מאמין. אל תכפה דברים בלתי אפשריים. חיי צריכים להיות כנים וצודקים". שירים אחרים, שהולחנו בסגנונות שונים כמו, אר אנד בי ומוזיקת קאונטרי, נקראים "נשמתי הוארה באותו לילה", "עבורך ילדה מתוקה" ו"הצילו את כדור הארץ ".

ההכנסות ממכירות האלבום ייתרמו לארגוני חינוך וצדקה, אך לא כל האינדונזים מרוצים מהאלבום. "זה בא לנו בהפתעה, שהיתה לו הזדמנות לשיר בזמן שאנשים בוכים", אמר ראש ארגון הסטודנטים במדינה לאתר אינטרנט אינדונזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully