וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים שיכורים תקפו מאבטחים בביה"ח פוריה

ארבעה צעירים הגיעו שיכורים לחדר המיון בביה"ח לקבלת טיפול רפואי לאחר שאחד מהם נחתך בראשו. לאחר שהתבקשה החבורה לצאת מהחדר בזמן הטיפול, הם החלו להתפרע ותקפו המאבטחים

שני מאבטחים בבית החולים "פוריה" שליד טבריה נחבלו הלילה (שבת) לאחר שהוכו על ידי חבורת צעירים שיכורים. השניים הותקפו על ידי ארבעה צעירים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי המועצה המקומית בועיינה נוג'ידאת, שהגיעו לחדר המיון כדי לטפל בחתך בראשו של אחד מהם. כאשר הצוות הרפואי ביקש משאר החבורה לצאת מהחדר, על מנת לטפל בצעיר, הם החלו להתפרע. מאבטחי בית החולים שנקראו להוציאם מהמקום הוכו נמרצות, והם סובלים מחבלות יבשות. המשטרה פתחה בחקירה.

לילך דומינגז, דוברת בית החולים פוריה, סיפרה לוואלה! חדשות כי "במהלך הלילה הגיעו לחדר המיון ארבעה בחורים ובחורה. אחד מהם היה עם חתך בראש וכשהצוות הגיע למסקנה שצריך לתפור את החתך, השאר התחילו להשתולל ואמרו "מי אתם שתגידו לנו לצאת". הצוות הרפואי הזעיק את מאבטחי בית החולים שהוציאו אותם החוצה. בחוץ התחילו הצעירים להכות את המאבטחים. צלצלנו למשטרה שהגיעה באופן מיידי למקום".

דומינגז המשיכה וסיפרה כי "עד שהמשטרה הגיעה, הבחורה התחילה ל'עשות סצנה' שבה היא אמרה שהיא בהריון, נשכבה על הרצפה, וטענה כי צוות בית החולים רצה להרוג לה את התינוק בחדר המיון. היא נבדקה בחדר המיון והתגלה כי היא לא הייתה בהריון, אך רמת האלכוהול בדמה הייתה בשמיים. כשהמשטרה הגיעה החבורה נמלטה".

דומינגז טוענת כי זו איננה הפעם הראשונה שצוות בית החולים נתקל באלימות מצד המטופלים שמגיעים אליו. "הצוות סובל כל הזמן מאלימות מילולית, צעקות וקללות. זה לא פעם ראשונה. זו תופעה שאנחנו מנסים להתמודד איתה בכל מיני דרכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully