וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירן מאמינים שצרפת מקבלת הוראות מישראל

אירן וצרפת מחליפות הצהרות לוחמניות. נשיא צרפת סרקוזי קרא לפעול נגד הגרעין של טהרן, ודובר משרד החוץ האירני הצהיר ששר החוץ הצרפתי קושנר פועל תחת ”השפעה ציונית”

מחריף הטון בין אירן וצרפת. דובר משרד החוץ האירני ראמין מהמנפארסאט הגיב אמש (שישי) להצהרות שר החוץ הצרפתי ברנאר קושנר שלשום, לפיהן אירן עשויה לעודד חוסר יציבות בלבנון כדי להסיט את תשומת הלב מבעיותיה הפנימיות.

"הדברים נאמרו תחת השפעה ציונית", אמר הדובר האירני וגינה את "הטענות המתערבות בענייני אחרים ,שתומכות בכיבוש. ברור לכל שהבעיה היא במשטר הציוני הכובש, שמפעיל טרור כלפי חפים מפשע על בסיס יומיומי". לדבריו, נראה שחוסר צדק שכזה נלקח כמובן מאליו על ידי השר הצרפתי.

אתמול אמר נשיא צרפת ניקולא סרקוזי כי על האו"ם לנקוט ב"צעדים נוקשים" נגד אירן ובכך להכריח את מנהיגיה לדון באופן מהותי בתכנית הגרעין שלה. בדברים שנשא בפני דיפלומטים בצרפת התייחס סרקוזי גם לתפקיד האיחוד האירופי מול אירן ואמר שעל האיחוד "ליטול יותר אחריות ולהפעיל לחץ על אירן בנושא. אסור להסס או להתחמק מלומר את האמת נוכח האתגר הזה", אמר סרקוזי. "המטרה היחידה של הסנקציות היא להוביל את אירן לשולחן המשא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully