וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום: התנדבות ברוח ט"ו בשבט

וואלה! וארגון חברה טובה מארגנים לכם השבוע שלל אפשרויות להתנדבות רובן ברוח ט"ו בשבט, בואו לשלב חגיגות ומעשים טובים במקום ובזמן המתאים לכם ביותר

22.1 אריזת חבילות מזון לנצרכים בירושלים

בואו לסייע לעמותת שק"ל באריזת חבילות מזון שנתרמו ע"י חברת "תנובה" ומיועדות לבעלי צרכים מיוחדים. חבילות המזון הן הכרחיות עבור משפחות רבות ובזכותכם יזכו לקבל אותו לקראת השבת.

26.1-2.2 : הקמת גינות וקיום סדר ט"ו בשבט בכל הארץ

הצטרפו ל"גינה ומנגינה", מבצע ההתנדבות הענק שיתקיים בט"ו בשבט בכל הארץ! במסגרתו יוקמו עשרות גינות יפיפיות בבתי אבות, מועדוניות קשישים ובדיור מוגן לפגועי נפש בכל רחבי הארץ (צפת, רחובות, גבעת שמואל, פתח תקווה, יהוד, ת"א, ראש העין, חיפה, אילת ועוד). את המבצע מארגנים חברה טובה בשיתוף עם עמותת מרפא לחיים, אתר נו-מינד ומהות החיים, עמותת אנוש, עמותת חיים בדרך ארץ וחברת חיש תיל. בואו לשמח מאות קשישים ופגועי נפש ע"י הקמת הגינות וקיום סדר ט"ו בשבט בשילוב שירים ומשחקים ברוח החג, הנאה מובטחת, לכם ולהם.

27.1 : סיוע בהעברת חוגים והרצאות לקשישים במושבת מגדל

הדיירים המבוגרים בבית הדיור המוגן "שבת אחים" ישמחו לבלות עימכם במגוון הפעילויות שהם עוברים מידי יום במקום. החל בטיול משותף בישוב, חוגי יצירה, משחקי ברידג' ועד להרצאות, צפייה משותפת בסרטים, משחקי בינגו ועוד. אתם מוזמנים להעביר את אחת ההרצאות או החוגים או לסייע למדריכים בהעברתם.

27.1 : מתן תמיכה לנערות בסיכון בקרית ים

המועדון לנערה בקרית ים מזמין אתכם לתמוך בנערות בסיכון. בואו לתת להן אוזן קשבת, קצת חום ותחושה ביתית. המועדון מספק להן ארוחה חמה, קורסים קצרים והדרכות בנושאים שונים. מטרת המועדון היא להרחיק את הנערות מהרחוב וליצור עבורן סביבה תומכת. המועדון פועל בימי רביעי והשאיפה היא להפעיל אותו בימים נוספים. כל עזרה מכם תתקבל בברכה ותשפר מאוד את תנאי מחייתן.

28.1: חגיגות ט"ו בשבט עם קשישים בצפת

בואו לחגוג את ט"ו בשבט בבית האבות סוכת שלום, נוף צפת. במסגרת החגיגות תעזרו לשתול גינה שתשמש את הדיירים, תאכלו המון פירות יבשים, תשירו ותשמחו עם הקשישים. אם ברשותכם כלי נגינה או כלים לעבודה בגינה הביאו אותם איתכם.

28.1 : ביקור ילדים חולים וחלוקת שי לט"ו בשבט בכפר סבא

רוצים להעלות חיוך על פניהם של ילדים חולים? הצטרפו לעמותת עזר מציון המארגנת ביקור אופטימי במחלקת הילדים של בית החולים מאיר בכפר סבא. מטרת הביקור היא לעודד ולשמח את הילדים החולים ולחלק להם שי לכבוד ט"ו בשבט.

28.1 : חגיגות ט"ו בשבט למשפחות בקריית שמונה

מחפשים פעילות משפחתית ומהנה לחג? יש לנו הצעה:
בגינת הוורדים בקרית שמונה תוכלו לשתול ירקות, לנטוע עצים, לעשות ייחורים של גפן, תאנה, ורימון. ולהשתתף בעוד הפעלות ברוח החג אותן מארגנות: מגמה ירוקה, הגינות הקהילתיות, מתנ"ס תקוותנו ושכונת הוורדים בקרית שמונה.
תיהנו ושיהיה חג שמח!

עמותות וארגונים המעוניינים לפרסם פעילויות במדור זה מוזמנים לפנות למיכל בטלפון 052.8345317

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully