וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בשבוע: ביזה ורעב בהאיטי

ניצולי רעידת האדמה בהאיטי משוועים לסיוע ולמזון, הנשיא האמריקאי מאכיל נזקקים בבית תמחוי וכמרים מברכים מים ולטאות - זה היה השבוע בתמונות

קרבות אוכל

הניצולים מרעידת האדמה בהאיטי נאלצים להתמודד, מלבד האובדן של קרוביהם והנזק הרב שנגרם, גם עם אלימות קשה שמשתוללת ברחובות, כאשר פושעים וראשי כנופיות שנמלטו מבית הסוהר השתלטו על שכונת העוני סיטה סוליי, והמשטרה קראה לאזרחים לקחת את החוק לידיהם: "אם לא תהרגו את הפושעים, הם יחזרו ויהרגו אתכם".

הכותל הנפאלי

ילדה נפאלית כותבת את הבקשות והתפילות שלה על קיר של מקדש האלה סרווסטי בקטמנדו. המאמינים ההינדים מציינים בימים אלה את טקס הפוג'ה (הענקת כבוד) לאלה סרווסטי, אלת החינוך, הידע והחוכמה. הילידם הצעירים נלקחים על יד הוריהם למקדש האלה לרגל תחילת הלימודים, בזמן שהמבוגרים יותר כובתים על קירות המקדש בקשות להצלחה בתחום החינוך.

נסיך עם כוונות טובות

הנסיך הבריטי ויליאם ערך השבוע ביקור רשמי ביבשת אוסטרליה, כשהוא מייצג לראשונה את סבתו המלכה באופן רשמי. בין טקס אחד לאחר הוא גם הפגין יכולות ירי מרשימות במהלך ביקורו בבסיס הצבא בפאתי סידני. ויליאם בן ה-27, סיים לאחרונה קורס הכשרה כטייס מסוקים לחילוץ ולהצלה.

במקרה של אזעקת אמת, קפצו למים

חיילים של צבא דרום קוריאה קופצים לים במסגרת תרגיל צבאי. שתי הקוריאות ממשיכות לנהל מלחמת איומים, כששר ההגנה הדרומי אף הבטיח שארצו תתקוף מיד את הצפון במקרה שיתגלו להם כוונות תקיפה עם נשק גרעיני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מלצר, אתה ממש דומה לנשיא

נשיא ארצות הברית ברק אובמה התפנה מסדר יומו העמוס, בכדי להאכיל נזקקים בבית מחסה למחוסרי בית בוושינגטון, במסגרת פרויקט לציון יום מרתין לותר קינג.

כבוד אחרון

חיילי המשמר הכבוד הבדואי של צבא ירדן נושאים את ארונותיהם של שלושה חיילים ירדניים מכוח שומר השלום בהאיטי, שנהרגו ברעידת האדמה באי.

משחקים בשדה הקרב

ילדה אפגנית עוברת על פני חיילים אמריקאיים המסיירים בדלראם שבדרום אפגניסטן. הטליבן ממשיך בהתקפותיו על המדינה. השבוע כ-20 מחבלים מתאבדים מהארגון ניסו להשתלט על בנייני ממשל ומסחר בעירה הבירה קאבול.

נוצרי ויהודי נכנסים לבית כנסת

האפיפיור בנדיקטוס ה-16 ביקר ביום ראשון בבית הכנסת הגדול של רומא, כחלק ממאמציו לשיפור היחסים בין היהודים לקתולים ברחבי העולם. הביקור בבית הכנסת נערך על רקע ניסיונותיו של האפיפיור להכריז כ"קדוש" את אחד מקודמיו בתפקיד, האפיפיור פיוס ה-12, שכיהן כאפיפיור במהלך מלחמת העולם השנייה וספג ביקורת על התעלמותו מהשואה.

התגלות אלוהית

מאות רוסים אורתודוקסים לא נרתעו מקור של מינוס 20 מעלות במוקסבה וטבלו במי נהר שבורכו על ידי כומר, לרגל החג ההתגלות של הנוצרים האורתודוקסים. בכך, הם מאמינים, נשטפים מהם חטאיהם והם נולדים מחדש.

אורנה בנאי היתה גאה

ילדים עוברים ליד מפגינים של ארגון למען זכויות חיות כלואים בכלובים קטנים מחוץ לגן החיות במנילה, בירת הפיליפינים. הפעילים מחו נגד כליאת חיות בגן החיות הציבורי.

שתזכי לזבובים רבים

האב חואן ווילה מברך איגואנה מחוץ לכנסיית סאן אנטון במדריד, אליה מגיעים מדי שנה מאות בעלי חיים ובעליהם בכדי לקבל ברכה לרגל יומו של סאן אנטון, הקדוש של החיות בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully