וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של בן לאדן: חיסול אבי יוביל לאסון

לדברי בנו של מנהיג אל קאעדה, מות אביו עלול להביא להתקפה "מאוד קשה". בראיון למגזין "רולינג סטון" אמר בן לאדן הצעיר כי אוסמה כבר השיג את מטרתו והשפיל את ארה"ב

בנו של אוסמה בן לאדן חושב שחייו של אביו שווים לארצות הברית הרבה יותר מאשר מותו. בראיון למגזין "רולינג סטון" אמר עומר אוסמה בן לאדן, כי מותו של אביו עלול להביא להתקפה "מאוד מאוד קשה" על ידי מורדים. לדבריו, "זה יהיה אסון".

בן לאדן, בן ה-27, ערך חלקים מהראיון במועדון חשפניות בדמשק. לדבריו, נשיא ארצות הברית ברק אובמה טועה בכך שהוא מגדיל את מספר החיילים באפגניסטן. "זה כמו להוסיף מים לחול", אמר, "כמו שאנו אומרים בעולם הערבי – זה רק הופך את החול לכבד יותר". בן לאדן הבן אינו חוסך גם בעצות לאובמה. "אם הייתי במקומו", הסביר, "הדבר הראשון שהייתי עושה הוא להכריז על הפסקת אש. לשישה חודשים, או לשנה, בלי לחימה, בלי חיילים. לעולם לא יוכלו לנצח באפגניסטן. זה לא קשור לאבי, זה קשור לעם האפגני".

ב-2007 עלה עומר בן לאדן לכותרות כשהתחתן עם אישה בריטית המבוגרת ממנו ביותר מ-20 שנה, לאחר שפגש אותה בטיול בפירמידות במצרים. מאז החתונה נאסרה כניסת בני הזוג לקטאר, מצרים ובריטניה.

בספרו האוטוביוגרפי תיאר עומר את ילדותו הביזרית במחנה צבאי בסודן ובאפגניסטן בעוד אביו רקח את כוונות הג'יהאד שלו. הוא עזב את אביו באפגניסטן מספר חודשים לפני התקפות ספטמבר ה-11. לפי הרולינג סטון, בן לאדן עוסק במכירת פסולת מתכות בג'דה שבערב הסעודית, ומשווה את עצמו לכוכב הקולנוע מל גיבסון. הוא חולם לעבוד באו"ם ולפגוש את ברק אובמה ומזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון, שאת בעלה ביל הוא מאוד מעריך. "בתקופת קלינטון אמריקה היתה מאוד חכמה", אמר. "לא כמו שור ששועט לעבר הצעיף האדום".

לגבי אביו, אמר עומר כי הוא לא ראה אותו מאז 2001 וכי הוא אינו מאמין שבן לאדן מרגיש צורך לתכנן התקפה גדולה נוספת. "הוא לא צריך. ברגע שארצות הברית הלכה לאפגניסטן, התכנית שלו הצליחה. הוא כבר ניצח", אמר אמר בן לאדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully