וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: "הכלכלה האמריקאית תמשיך לצמוח"

בראיון שהעניק נשיא ארה"ב לרשת איי.בי.סי. הגן אובמה על צעדיו הכלכליים ואמר כי הכלכלה האמריקאית חזרה לצמוח. אובמה הודה כי לתסכול העם חלק גדול בהפסד במסצ'וסטס

נשיא ארה"ב ברק אובמה מביע אופטימיות בנוגע למצבה הכלכלי של ארצו. בראיון שהעניק הלילה (חמישי) הנשיא לרשת איי.בי.סי. אמר אובמה כי הכלכלה האמריקאית החלה לצמוח וכי הוא צופה שתמשיך לעשות זאת במהלך השנה הקרובה. "הכלכלה בשנת 2010 תהיה טובה יותר מבעבר", אמר אובמה.

אובמה הגן על החלטת ממשלו לתמוך כלכלית בבנקים שקרסו במהלך המשבר. "היינו חייבים להציל את המערכת הכלכלית, שעלולה היתה להידרדר לרמות נמוכות יותר", אמר הנשיא. "הצעדים האלה נועדו לייצוב הכלכלה.

אובמה אמר בראיון שהוא מודע לעובדה שצעדים אלה יצרו תסכול רב בקרב העם האמריקאי. להערכתו, תסכול זה הוא שגרם להפסד המפתיע של המפלגה הדמוקרטית במסצ'וסטס שהפסידה מושב בסנאט ליריב הרפובליקני סקוט בראון.

המועמד הרפובליקני סקוט בראון ניצח אמש את יריבתו הדמוקרטית מרתה קוקלי בבחירות למושב הסנאט של מדינת מסצ'וסטס. המשמעות היא שמפלגתו של הנשיא אובמה איבדה את הרוב האוטומטי של 60 חברי סנאט. כתוצאה, לא תוכל המפלגה הדמוקרטית למנוע מיריביה הרפובליקנים לנאום נאומי 'פיליבסטר'- נאומים שאורכם חריג ומטרתם להתיש את יתר חברי הבית. עקב כך, עשויים דיונים עתידיים בסנאט להיקלע לקשיים, ויכולתו של הנשיא אובמה לאשר את הרפורמה מרחיקת הלכת במערכת הבריאות האמריקאית מוטלת כעת בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully