וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לפיגוע שיתק נמל תעופה במינכן

טרמינל בנמל התעופה הגרמני נסגר למשך שלוש שעות, לאחר שגלאי חומרי הנפץ צפצף בעת בדיקת מחשב נייד של אחד הנוסעים. בשלב זה לא ברור אם אכן היו בו שרידי חומר נפץ

הטרמינל בנמל התעופה במינכן שבגרמניה, שנסגר היום (רביעי) לאחר שגלאי חומרי הנפץ צפצף בעת בדיקת מחשב נייד של אחד הנוסעים, נפתח מחדש לאחר כשלוש שעות. לדברי המשטרה, ייתכן שבעליו של המחשב, שנמלט מהמקום עם המחשב לא ידע שהוא היה אמור לעבור בדיקה נוספת.

בתחילה דווח כי שרידי חומר נפץ נמצאו במחשב, אך דובר המשטרה הפדרלית מסר שהעובדה שהגלאי צפצף אין פירושה שאכן היו בו חומרי נפץ.

מוקדם יותר נסגר טרמינל 2, לאחר שנוסע נמלט בעת שהמחשב הנייד שלו עבר בדיקה לגילוי חומרי נפץ. "הגלאי לגילוי חומר נפץ התריע על המחשב הנייד, ובזמן שהוא עבר בדיקה נוספת האדם נעלם", אמר דובר משטרתי. אלברט פורשקה, דובר המשטרה הפדרלית בגרמניה, מסר כי "זה לא ברור ב-100% אם אכן היו חומרי נפץ".

לאחר התרעת הגלאי ביקשו אנשי הביטחון להעביר את המחשב בדיקה נוספת אך הגבר עזב ולקח עמו את המחשב. "אנו מאמינים שהגבר לא הבין שהיתה לו עוד בדיקה", אמר פורשקה. גורם משטרתי אחר מסר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי ייתכן שהגלאי צפצף עקב כימיקלים דוגמת בושם, ושהגבר פשוט מיהר לטיסתו.

נמל התעופה במינכן הוא אחד העמוסים בגרמניה. כ-12 טיסות יוצאות ליעדים בגרמניה ובחו"ל עוכבו בזמן שאנשי ביטחון ערכו חיפוש אחר החשוד.

מאז ניסיון פיצוץ המטוס האמריקאי בדרכו מאמסטרדם לדטרויט במהלך חג המולד, תוגברה האבטחה בנמלי תעופה בעולם.

(עדכון ראשון 20:20)

  • עוד באותו נושא:
  • מינכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully