וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר שירה והרג 8 בני אדם בארה"ב הסגיר עצמו

150 שוטרים כיתרו חורשה בעיר אפומטוקס בווירג'יניה, שם הסתתר כריסוטפר ספייט, שירה למוות באשתו, בנו ועוד שישה אנשים. המניע לירי לא ידוע

גבר בן 39 החשוד שירה למוות הלילה (רביעי) בשמונה בני אדם הסגיר את עצמו לידי המשטרה לאחר שכ-150 שוטרים ממשטרת העיר אפומטוקס שבמדינת וירג'יניה, יחד עם כלבי גישוש, ערכו חיפושים נרחבים אחריו, וכיתרו אותו במשך שעות בחורשה.

שבעה מההרוגים נורו בתוך בית אחד, בעוד שהשמיני נמצא כשהוא ירוי על צד הדרך, בהמשך הרחוב. המניע למעשה עדיין אינו ברור, אולם שניים מההרוגים זוהו כאשתו ובנו. השוטר שהגיע ראשון לזירה בעקבות דיווח על גבר פצוע השוכב ברחוב, סיפר כי שמע יריות מתוך הבית ולאחר מכן נורו יריות נוספות לעבר מסוק משטרתי שהגיע למקום, מה שגרם לו לנזילת דלק והכריחו לנחות.

היורה זוהה ככריסוטופר ספייט והמשטרה העריכה כי לאחר הירי הוא התבצר בחורשה סמוכה לזירת הירי, כיוון שהוא מחשיב את האזור כמוכר. משפחות הגרות בקרבת המקום התבקשו שלא לצאת מבתיהן לאחר הירי ובתי הספר בעיר נסגרו. מפקד כוחות המשטרה במקום, סמואל קרטר, אמר כי למיטב ידיעתו "הגבר ירה באשתו ובנו במהלך ויכוח משפחתי" אולם ציין כי לא היה ידוע לרשויות על בעיות מיוחדות במשפחה.

(עכדון ראשון: 08:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully