וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ דיכטר: "לערוך פריימריז בקדימה ב-2010"

בארוע שבתרבות שהתקיים במודיעין הצטרף חבר הכנסת אבי דיכטר לקריאתו של ח"כ שאול מופז לעריכת פריימריז במפלגת קדימה. "קדימה עברה התקף לב הדורש צינתור"

"קדימה עברה התקף לב קל שמצריך צינתור", כך אמר היום (שבת) ח"כ אבי דיכטר באירוע שבתרבות שנערך במודיעין בהשתתפות 300 חברי מפלגה ותושבי העיר. דיכטר אמר כי, "אני מאמין ומקווה שיו"ר מפלגת קדימה, ציפי לבני, תוביל את קדימה לפריימריז עוד בשנת 2010".

דיכטר קרא לממשלה להראות אומץ ולהביא לשחרורו של החייל גלעד שליט משבי חמאס. "אני הייתי גאה מאוד כשמדינת ישראל הביאה בהסכם את שרידי גופתו של לוחם השייטת איתמר אילייה גם במחיר שחרור מחבלים. אני גאה להיות חלק מהעם וחלק משלטון שמביא את בניו הביתה גם אם מדובר במחיר כבד", אמר דיכטר. " מדינת ישראל עושה מבצעים בקנה מידה עולמי עם סיכונים אדירים ואומץ רב. את אותו אומץ לב צריך דרג מדיני להפגין גם כשמדובר בתשלום מחיר כבד להחזיר בנים הביתה ובתוכם גלעד שליט", הוסיף.

עוד אמר דיכטר כי יוזמת השלום הערבית היא כמעט הדרך היחידה להבטיח שבמו"מ מול הפלסטינים יהיה גם ניתן לפתור את בעיית עזה ולחברה לרשות הפלסטינית בכדי לפרק אותה מתשתיות הטרור. דיכטר קרא לממשלת ישראל "להיכנס מיידית לבחינה מעמיקה של יוזמת השלום הערבית ויפה שעה אחת קודם".

ביום חמישי קרא גם ח"כ שאול מופז לקיים פריימריז במפלגת קדימה בחודשים הקרובים. מופז נאם בכנס פעילים בקרית מלאכי בהשתתפות ארבעה חברי כנסת וכ-200 פעילים ואמר כי "התהליך של הפריימריז התחיל, הרכבת כבר התחילה לנסוע ואי אפשר לעצור אותה". מופז תקף בחריפות את מנהיגות יו"ר קדימה ציפי לבני. "דיברנו רבות על העובדה שקדימה מייצגת פוליטיקה אחרת. לא הצלחנו בזה. אין דמוקרטיה בתנועה הזאת, נקודה. אין שקיפות בתנועה שלנו, נקודה. עלינו להגיע למציאות דמוקרטית, לשקיפות מוחלטת ואסור להמשיך להסתתר מאחורי תקנון ומנגנון, גם אותם צריך לשנות ולעצב מחדש", טען מופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully