וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג’ד: ההתנקשות במדען - בסגנון ציוני

אלפי בני אדם, בהם גם פעילי אופוזיציה, השתתפו היום בהלוויית מדען הגרעין האירני שחוסל בטהרן וקראו קריאות בגנות ישראל וארה"ב. נשיא אירן: הדרך שבה הפצצה הוטמנה היא בסגנון ציוני

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

אלפי בני אדם, בהם גם פעילי אופוזיציה, השתתפו היום (חמישי) בהלווייתו של מדען הגרעין האירני שחוסל שלשום בטהרן. סוכנות הידיעות "פארס" דיווחה כי כ-2,000 בני אדם הגיעו לבית הקברות כדי להשתתף בהלווייתו של מסעודי עלי מחמדי, פרופסור לפיזיקה גרעינית ומרצה באוניברסיטת טהרן. המשתתפים קראו סיסמאות בגנות ארצות הברית וישראל, שאותן האשים השלטון באחריות למעשה.

בין הנוכחים היו גם פעילים רפורמיסטים, שהניפו כרזות ירוקות המזוהות עם האופוזיציה וקראו סיסמאות בגנות השלטון. לפי הדיווחים, במקום אף פרצו כמה עימותים בינם לבין כוחות המשטרה.

במקביל, האשים היום נשיא אירן מחמוד אחמדניג'ד בצורה ישירה את ישראל בהתנקשות במדען הגרעין וטען כי היא היתה "בסגנון ציוני. "ניתן לראות את עומק השנאה של האויב בהתנקשות בפרופסור", אמר אחמדינג’ד, "הדרך שבה הפצצה הוטמנה היא בסגנון ציוני, והם רוצים לוודא שאירן לא תתקדם. הם לא רוצים לראות אנשי מחשבה ומדענים באירן והם לא רוצים לראות התפתחות. האויבים לא יכולים לקבל את הרעיון של גאונים מאירן, אז הם הורגים אותם".

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully