וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיעה את ילדיה ללא רישיון בדרך לטסט

שוטרים עצרו לבדיקה נהגת שהסיעה את ארבעת ילדיה כשהם לא חגורים. במהלך הבדיקה התברר כי לנהגת אין רישיון נהיגה. "רציתי לפזר את הילדים בגן, יש לי טסט ביום חמישי"

סיירת מרכז של משטרת התנועה הארצית עצרה הבוקר (שלישי) לבדיקה בעיר טייבה, נהגת תושבת העיר. במהלך הבדיקה התברר לשוטרים כי האישה שנהגה ברכב מסוג פיאט אונו, הסיעה מאחור את ארבעת ילדיה כשהם אינם חגורים. בבדיקת מסוף נמצא כי לרכב אין רישוי מזה כשנה וכי הוא הושבת כבר לפני מספר חודשים.

בנוסף התברר לשוטרים כי הנהגת מעולם לא הוציאה רישיון ושהיא נתפסה בגין עבירה דומה לפני מספר חודשים. האישה טענה בפני השוטרים כי היא היתה "חייבת לפזר את הילדים לגן" והוסיפה: "אני לומדת נהיגה וביום חמישי אני אפילו ניגשת לטסט". הנהגת תזומן לבית המשפט והרכב הושבת ל-90 יום בהתאם.

אתמול עצרו שוטרי התנועה של תחנת טייבה רכב אשר נסע באופן חשוד בעיר. השוטרים ביקשו מהרכב לעצור בצד ומצאו כי ילד בן 13 נוהג ברכב כאשר אמו, אשר גם לה אין רישיון, יושבת לידו ומתפקדת בתור "מורה לנהיגה". לשאלת השוטרים לפשר המעשה השיבה האם: "בסך הכל יצאנו לעשות סיבוב שהילד ילמד לנהוג". האם קיבלה זימון למשטרה והרכב הושבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully