וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ניגריה בביה"ח: בקרוב אחזור למדינה

אומרו יראדואה לא נראה בציבור מאז אושפז בסוף נובמבר בערב הסעודית. בראיון ראשון מאז הוא הביע תקווה כי יחזור בקרוב. "מצבי משתפר ואני מקווה שבקרוב אשוב הביתה"

נשיא ניגריה, אומרו יראדואה, שבר היום (שלישי) שתיקה ארוכה והעניק ראיון לרשת BBC, בה אמר כי הוא מקווה לחזור בקרוב לארצו. הנשיא לא נראה בציבור או לעיני מצלמות מאז אושפז בערב הסעודית ב-23 בנובמבר, בשל סיבוכים של מחלת לב. העדרותו הממושכת עוררה גל שמועות במדינה על חומרת מחלתו וחלק אף טענו כי הוא כבר אינו מתקשר עם סביבתו.

בימים האחרונים גברו השמועות לגבי מצב בריאותו של הנשיא, והאופוזיציה קראה להפקיע את סמכויותיו. כנראה בשל קריאות אלו החליט הנשיא לשבור שתיקה ובראיון טלפוני שהעניק ממיטתו לאתר האינטרנט של רשת BBC אמר יראדואה כי הוא מתאושש מהמחלה. "כרגע אני עובר טיפול ומצבי משתפר. אני מקווה שבקרוב תהיה התקדמות משמעותית שתאפשר לי לשוב הביתה", אמר יראדואה, "בשלב זה, אני רוצה להודות לכל הניגרים על תפילותיהם למען בריאותי, ועל תפילותיהם למען האומה".

היעדרותו הממושכת של הנשיא יראדואה הביאה את ארצו למשבר חוקתי חמור. בית משפט בבירה אבוג'ה אמור לדון השבוע בעתירות נגד הממשלה, המאשימות את הנשיא בהפרת החוקה בשל העובדה שהוא ממשיך להחזיק בסמכויותיו, למרות שהוא שוהה כבר כמה שבועות בבית חולים בערב הסעודית.

  • עוד באותו נושא:
  • ניגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully