וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיית מחמד? טיגריס סיבירי טרף את בעליו

נורמן בוולדה בן ה-66 קם בבוקר על מנת להאכיל את חיית המחמד שלו - טיגריס סיביר במשקל 295 קילוגרמים - ונטרף. במשך שנים ניהל בוולדה מאבקים משפטיים על מנת להחזיק את הטיגריס בביתו

נורמן בוולדה, בן 66, מת לאחר שנטרף על ידי טיגריס סיבירי שגידל בביתו באונטריו שבקנדה, כך דיווחה רשת הטלוויזיה "sky news". ביום ראשון נכנס בוולדה לכלוב הטיגריס על מנת להאכילו ואז הותקף ומת.

שוטרים מקומיים וצוותים רפואיים הוזעקו למקום לאחר שגופתו התגלתה על ידי בן משפחה. "איננו יודעים מה גרם להתקפה בשלב זה כיוון שלא היו עדים למעשה", אמר דובר המשטרה טרוי קרלסון. "השוטרים סיפרו לי כי הטיגריס התהלך אנה ואנה בכלובו. אינני יכול לומר אם זה אומר שהוא היה עצבני", הוסיף.

בוולדה, יו"ר ארגון מחזיקי חיות אקזוטיות, לא לבש ככל הנראה כל ציוד הגנה על גופו. "הוא היה ידוע בקהילה כבעליהם של בעלי חיים אקזוטיים. בשלב מסוים היה לו גם טיגריס נוסף", הוסיף קרלסון.

בוולדה החזיק ברישיון לגידול החיות. "זה היה מעט מוזר להחזיק כאלה חיות פרא, אבל נראה שהכל התנהל כשורה. אינני יכול לומר אם הטיגריס יורדם. זו חיית פרא ולא חיית מחמד. הנסיבות מורכבות מידי כדי לומר מי אשם במקרה בשלב זה", סיכם קרלסון.

נורמן בוולדה בילה מספר שנים במאבקים משפטיים עם שכניו שפחדו מהחיות שהחזיק בביתו. אמצעי תקשורת קנדיים דיווחו, כי הטיגריס הסיבירי תקף בשנת 2004 ילד בן 10 בשטח ביתו של בוולדה. הטיגריס הוצא מהכלוב כשהוא קשור ברצועה על מנת להצטלם עם הילד. הילד הותקף וסבל מפגיעות בצווארו ובראשו. בוולדה לא הואשם בפציעתו של הילד שכן מותר לו על פי חוק לגדל את הטיגריס בביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully