וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהתה במקסיקו גופתו של משה סאבא

בעקבות מותם בהתרסקות מסוק במקסיקו של איש העסקים היהודי וכמה מבני משפחתו, תצא משלחת זק"א יחד עם בנו של הרב עובדיה יוסף, בכדי לעזור בטיפול בגופות

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

מתנדבי ארגון זק"א סיימו הערב (שני) לזהות את ההרוגים מהתרסקות המסוק אמש במקסיקו ונערכים להלוויותיהם. משלחת של ארבעה אנשי זק"א, יחד עם הרב דוד יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף, תצא הלילה למקסיקו, על מנת לסייע בזיהוי גופות ההרוגים בהתרסקות המסוק בה נהרג המיליונר ואיש העסקים היהודי משה סאבא. בתאונה נהרגו ארבעה בני אדם נוספים ובהם אשתו של סאבא, בנו הבכור וכלתו. למשלחת של זק"א צפויים להצטרף גם מספר קרובי משפחה של סאבא, שצפויים גם להשתתף בלוויה שתתקיים שם.

מוטי בוקצ'ין, איש זק"א, סיפר כי עדיין לא אותרו כל חלקי הגופות של בני המשפחה, וכי לפי מיטב ידיעתו מצב הגופות אינו טוב, כאשר חלקן נשרפו בצורה קשה. הרב עובדיה יוסף העביר פסק הלכה כתוב לפיו, עד שלא יסיימו לסרוק את כל השטח ויימצאו כל שרידי הגופות, אסור להתחיל בהליכי קבורה, לוויה ואבלות.

בזק"א מספרים כי סאבא היה מהתומכים הגדולים של הארגון, ואף יצר עימם קשר בבקשה להקים יחידת זק"א במקסיקו במימונו. בשבוע הבא אמור היה להתחיל קורס זק"א במקסיקו, אולם האירוע הראשון בו יצטרכו מתנדבי היחידה לטפל הוא בבעל היוזמה והמממן של הקמת היחידה במדינה.

הסיבה להתרסקות המסוק עדיין נבדקת, אולם ההערכה היא שמזג האוויר הקשה באזור הוא הגורם העיקרי לתאונה. למרות זאת, יש מי שטורח להזכיר כי לאחרונה התקבלו איומים על חייו של איש העסקים וכי מתחת לביתו היתה מנהרת חירום שהובילה לבית כנסת סמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully