וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגולה: נעצרו חשודים בירי על נבחרת טוגו

הרשויות בלואנדה מסרו כי נעצרו שני חשודים בירי על נבחרת טוגו בסוף השבוע, במהלכו נהרגו שלושה בני אדם. הארגון שלקח אחריות הודה כי לא התכוון לפגוע בנבחרת אלא במלווים

רשויות אנגולה עצרו שני בני אדם שנטלו חלק בהתקפת הירי על אוטובוס נבחרת טוגו, כך דיווחו היום (שני) כלי התקשורת במדינה. החשודים נעצרו במחוז הצפוני קבינדה, היכן שהתרחשה ההתקפה ביום שישי.

התובע באנגולה אנטוניו ניטו אמר בהודעה כי העצורים שייכים לארגון הבדלני "החזית לשחרור מובלעת קבינדה" (FLEC) , המנהל במשך 30 השנים האחרונות מלחמה נגד המשטר במדינה.

בתוך כך, מזכ"ל החזית לשחרור קבינדה אמר היום שההתקפה כוונה לעבר שיירת הביטחון המלווה ולא כלפי אנשי הנבחרת. "זה היה מקרי לחלוטין שהאש פגעה בשחקנים. אין לנו שום קשר לטולוגזים ואנו מביעים את תנחומינו למשפחות האפריקאיות ולממשלת טוגו. אנחנו נלחמים לשחרור המלא של קבינדה", אמר רודריגס מינגאס, לרשת פראנס 24.

במהלף הפיגוע נהרגו, בין היתר, עוזר מאמן הנבחרת ונהג האוטובוס שהוביל את הנבחרת למשחקים במסגרת אליפות אפריקה. מצבו של השוער קוג'ובי אוביללה, שנפצע בתקרית הירי, נותר יציב, והוא מאושפז בדרום אפריקה. אתמול הודיע קפטן נבחרת טוגו, עמנואל אדבאיור, כי הנבחרת מקבלת את החלטת הממשלה שלא לשחק באליפות.

אחרי ההתקפה הועלו ספקות האם לאפשר לקבינדה לארח משחקים באליפות. היום אמור להתקיים שם המשחק בין חוף השנהב לבורקינה פאסו. המשחק בין טוגו לגאנה בוטל. אולם, על פי ה-BBC, ישנן הערכות כי נבחרת טוגו תשוב לטורניר לאחר שלושת ימי האבל שהוכרזו במדינה.

(עדכון ראשון: 11:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully