וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד האיסלמי: "ישראל מנסה להצית עימות"

דובר פלוגות אל קודס של הג'יהאד האיסלמי האשים את ישראל ביצירת פרובוקציות על מנת להביא לעימות צבאי. "יכולותינו משתפרות ויביאו לשינוי המצב באיזור"

"ההסלמה הישראלית בעזה היא חלק מניסיון מתמשך של כוחות הכיבוש לעורר פרובוקציה על מנת לגרור אותנו לעימות מחודש", כך אמר הלילה (שבת) דובר פלוגות אל קודס של הג'יהאד האיסלמי אבו אחמד לסוכנות הידיעות מען. לדברי אבו אחמד יכולותיו המשתפרות של ארגונו ישנו את המצב באזור. אבו אחמד גם התייחס בביטול לפרסומים על הכנסתה הקרבה לשירות מבצעי של מערכת כיפת ברזל. "הם לא יכולים להתמודד עם הטילים שלנו", אמר אבו אחמד.

דבריו של אבו אחמד נאמרו לאחר שהלילה ואמש נורו שני קסאמים ורקטה נוספת לשטח ישראל. הרקטות נפלו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול ושער הנגב ולא גרמו לנפגעים או לנזק.

בתקיפות חיל האוויר הלילה על רצועת עזה נהרגו שלושה בני אדם ושניים נפצעו. השלושה - אחד מהם נער בן 15 - נהרגו בתקיפה ישראלית על מנהרה מדרום-מזרח למעבר רפיח שבדרום רצועת עזה. באותה תקיפה נפצעו שני פלסטינים. מטוסי חיל האוויר ביצעו שלוש תקיפות במספר יעדים ברחבי רצועת עזה. על פי הדיווחים, המטוסים תקפו מטה ביטחוני בשכונת א-זייתון בעיר עזה. בנוסף בוצעו שתי תקיפות בסמוך לבית הספר אל-מערי באזור קרארה שליד חאן יונס בדרום רצועת עזה. כמו כן, דווח על תקיפה בצפון רצועת עזה וכן בסמוך למחנה הפליטים נוסייראת שבמרכז הרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully