וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בשוויץ: דו"ח תנועה שעולה יותר מבית

מיליונר שוויצרי, שהחליט לדהור עם מכונית הפרארי שלו במהירות גבוהה פי שניים מהמותר נקנס בסכום שיא של 290,000 דולר. השיא הקודם, גם כן לנהג שוויצרי, עמד על 105,000 דולר

בית משפט בשוויץ הטיל קנס בגובה שיא של 290,000 דולר על מיליונר שנהג במהירות גבוהה מהמותר. המיליונר בן ה-53, שזאת לא עבירת התנועה הראשונה שלו, נתפס כשהוא נוהג במכונית הפרארי טסטרוסה שלו במהירות של 136 קמ"ש במקום המהירות המותרת של 75 קמ"ש.

השיא הקודם לקנס בשל עבירת תנועה היה כ-105,000 דולר, שניתן לנהג פורשה בציריך בשנת 2008 אחרי שעשה שורה של עבירות תנועה.

על פי העיתון טאגס אנזייגר, הנהג המהיר נקנס בתחילה בסכום של כ-100,000 דולר אך מאוחר יותר טען שהוא דיפלומט מטעם גינאה-ביסאו ולכן יש לו חסינות דיפלומטית מתביעות. הוא הגיש בקשה לביטול הקנס, שהתקבלה על ידי בית המשפט, אך כשהוא לא הוכיח את מעמדו הדיפלומטי הוא הוזמן לבית המשפט בסיינט גאלן שבמזרח שוויץ. השופטים החליטו שהקנס יתאים גם לפשע וגם לעושר של העבריין, שהונו מוערך בכ-26 מיליון דולר, וכולל וילה מפוארת וחמש מכוניות יוקרה.

"הנאשם התעלם מכללי תנועה בסיסיים עם רכב חזק רק מתוך תשוקה למהירות", נכתב בגזר הדין. על פי העיתון השוויצרי בליק, העבריין הוא חבר בפייסבוק של כמה נהגים לא פחות מהירים, כמו נהגי המרוץ מיכאל שומאכר וקימי רייקונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully