וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן פולנסקי מבקש שעונשו ייגזר בהיעדרו

הבמאי, שנמצא במעצר בית בשוויץ, ממשיך במאמציו לחמוק מהסגרה לארה"ב, שם הוא מבוקש בגין בעילת קטינה לפני 32 שנה. בסוף החודש ייערך שימוע לבחינת בקשתו למתן גזר דין בהיעדרו

עורך דינו של הבמאי רומן פולנסקי ביקש משופט בלוס אנג'לס לגזור את עונשו של הבמאי בהיעדרו. שימוע לבחינת הבקשה נקבע לסוף החודש. התביעה מסרה כי תתנגד לכל ניסיון לגזירת עונשו של פולנסקי ללא נוכחותו בבית המשפט.

פולנסקי נמצא במעצר בית בשוויץ והוא נאבק בניסיונות להסגירו לארצות הברית. הרשויות בשוויץ מסרו כי יחליטו בנוגע לבקשה להסגיר את פולנסקי לארצות הברית בתחילת השנה. בדצמבר דחה בית משפט לערעורים בקליפורניה את עתירתו של הבמאי לבטל את האישומים נגדו בטענה לעיוות דין. בית המשפט נימק את קביעתו בכך שנגד הבמאי עומדות "האשמות חמורות".

פולנסקי, 76, נעצר ב-26 בספטמבר בשוויץ. משטרת ציריך עצרה אותו בשל צו ההסגרה הקיים נגדו מאז נמלט מארצות הברית ב-1978, שנה לאחר שהודה באשמה במקרה של בעילת קטינה בת 13. פולנסקי הודה באשמה במסגרת עסקת טיעון עם התביעה אשר במסגרתה בוטלו נגדו אישומים נוספים של אונס, הדחת קטינה לסמים ואלכוהול וביצוע מעשה סדום, אך נמלט לפני מתן גזר הדין. בשנים בהם נמלט מרשויות החוק בארצות הברית התגורר פולנסקי בעיקר בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully