וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק על האיומים נגדו: "לא מפחד מאף אחד"

שר הביטחון התייחס לראשונה לאיומים על חייו, בעקבות הקפאת הבנייה בהתנחלויות. על המכתב שנחשף אתמול: "אני בטוח שהוא לא מייצג את כלל תושבי יהודה ושומרון"

מערכת וואלה

(צילום: עוז מירון, עריכת וידאו: דורון שטיין)

"אני לא מפחד מאף אחד, וזה נכון לגבי כל האיומים". כך הצהיר הערב (רביעי) שר הביטחון אהוד ברק, בעקבות מכתב האיום על חייו שקיבל על רקע הקפאת הבנייה בהתנחלויות. עם זאת הוא הדגיש, כי "חשוב לא להכליל, אני בטוח שהמכתב לא מייצג את כלל תושבי יהודה ושומרון אלא קבוצות שוליים קיצוניות".

בכינוס באוניברסיטת תל אביב אמר ברק, כי "צריך להיות ברור. למדינה יש ממשלה נבחרת. כאשר הממשלה מקבלת החלטה על ההחלטה להתבצע. אזרחים יכולים להצביע נגד הממשלה או להפגין אבל המרות של המדינה על אזרחיה היא אבן יסוד בדמוקרטיה".

אתמול קיבל שר הביטחון מכתב, ובו איום מפורש על חייו. במכתב, שנכתב בכתב יד, נאמר בין היתר: "אם תפגע בהתנחלויות אחסל אותך". מתוכן המכתב, שפורסם בערוץ 10, עולה כי כותב המכתב אף איים לפגוע בילדיו של ברק. לשכת שר הביטחון מיהרה להעביר את המכתב לטיפול השב"כ, אך סירבה להתייחס לנושא. מהשב"כ נמסר כי "הנושא נמצא בבדיקה".

בשבוע שעבר הוחלט לתגבר את האבטחה על שר הביטחון, בעקבות איומים מפורשים שהתקבלו על חייו, לאחר שגורמים בימין הקיצוני שלחו לו מכתב איומים, שדומה למכתב שנשלח גם למפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן. בעקבות קבלת המכתב, הוחלט בשירות הביטחון הכללי להכפיל את מספר המאבטחים שינועו עם ברק ויגנו עליו, לפחות במהלך התקופה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully