וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מצרי נורה למוות בעימות עם פלסטינים

עשרות מפגינים פלסטינים נפצעו בעימותים עם כוחות הביטחון המצרים, במעבר הגבול לרצועה. המפגינים מוחים על הבנייה המצרית של גדר שתמנע הברחות אל תוך שטחי הרצועה

רויטרס

(צילום: רויטרס)

שוטר מצרי נורה למוות היום (רביעי) במהלך עימותים עם מפגינים פלסטינים בגבול שבין רצועת עזה לסיני. קודם לכן דווח כי כוחות הביטחון המצרי ירו ופצעו שני מפגינים פלסטינים במהלך העימותים אלימים בגבול.

הפלסטינים מוחים בין היתר נגד הבנייה המצרית של גדר שתמנע הברחות אל תוך שטחי הרצועה. במהלך הלילה התפתחו עימותים בין שוטרים מצרים לפעילי הסיוע של ארגון "ויוה פלסטינה" בנמל אל-עריש.הפעילים חסמו כניסות, יידו אבנים והתבצרו במקום תוך שהם מחזיקים בארבעה שוטרים. המשטרה ירתה גז מדמיע, וכ-55 מהפעילים נפצעו במהלך הלילה, כך דיווחו רופאים מקומיים.

כתב סוכנות רויטרס במצרים דיווח הלילה כי ראה את אנשי הביטחון המצרים מיידים אבנים לעבר קבוצה של 520 מאנשי המשלחת שהתקדמה בשיירה לכיוון הגבול עם הרצועה. משטרת מצרים עצרה שבעה מהמפגינים והשתמשה בתותחי מים על מנת לפזר את שאר אנשי המשלחת.

אנשי המשלחת מבקשים להעביר 198 משאיות הנושאות ציוד הומניטרי לתוך הרצועה דרך מעבר רפיח. הרשויות במצרים סרבו עד כה לאשר את העברת הסחורות ודרשו כי חלק מהמשאיות תועברנה במעברי גבול הנשלטים על ידי ישראל. "אנחנו מסרבים לכך", אמר גאלאווי. "כל מה שיגיע לישראל לא ייכנס לעזה – מה שמגיע לישראל לא נכנס אף פעם לעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully