וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים ברוסיה התנגשו במחבל מתאבד ונהרגו

מחבל מתאבד התקרב עם מכונית ממולכדת לתחנת משטרה בבירת הרפובליקה. שוטרים שהבחינו בו התנגשו ברכבו עם ניידת משטרה ושבעה מהם נהרגו בפיצוץ

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: רן צימט)

לפחות שבעה שוטרים נהרגו ו-20 בני אדם נפצעו הבוקר (רביעי) בפיצוץ של מכונית ממולכדת שהופעלה על ידי מחבל מתאבד סמוך לתחנת משטרה בעיר מחצ'לקה, בירת רפובליקת דאגסטן שבדרום רוסיה.

מפקד משטרת העיר, שמיל גוסיינוב, אמר כי המחבל התפוצץ בכניסה לתחנה, וציין כי כל הנפגעים היו בשערי הכניסה. דובר המשטרה המקומית ציין, כי מספר שוטרים הצליחו לעצור את המכונית הממולכדת, כאשר התנגשו בה מחוץ לתחנה. "השוטרים ראו את המכונית החשודה והתנגשו בה בצד, ומיד לאחר מכן התרחש הפיצוץ", אמר.

פיגוע דומה, שהתרחש בחודש אוגוסט ברפובליקה השכנה, אינגושטיה, הביא למותם של 24 בני אדם ולפציעתם של כ-200 נוספים. בפיגוע הקודם הצליח המחבל לפרוץ עם המכונית דרך שערי תחנת המשטרה בנזארן, והתחנה קרסה לגמרי.

ברפובליקות המוסלמיות בצפון הקווקז נרשמה עלייה במספר מקרי האלימות בשנה האחרונה, כאשר המורדים פועלים בעיקר נגד כוחות המשטרה ונציגים של הממשל. נשיא רוסיה דמיטרי מדבדב הזהיר בעבר כי השחיתות והייאוש באזורים הללו מסייעים לקיצונים האיסלמים לגייס פעילים לפעולות טרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully