וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן למקדונים: "היזהרו מחיזבאללה"

שר החוץ נפגש עם ראש ממשלת מקדוניה והזהיר אותו מהשפעת חיזבאללה "כפי שקרה בדרום אמריקה ובאפריקה". ליברמן גם אמר לאורחו כי "היעד הבא שלהם הוא אזור הבלקנים"

שר החוץ אביגדור ליברמן, נועד היום (שלישי) בירושלים עם ראש ממשלת מקדוניה ניקולא גרואבסקי, עם סגן ראש הממשלה ושר הבריאות המקדוני ולדימיר פשבסקי ועם שרת הפנים במדינה גורדונה ינקולוסקה.

ליברמן אמר בפגישה כי "הנתונים מצביעים בבירור על כך שהיעד הבא להתפשטות הג'יהאד העולמי הוא אזור הבלקנים". ליברמן סיפר כי בפגישותיו עם גורמי הביון והביטחון במהלך ביקוריו בדרום אמריקה ובמזרח ומערב אפריקה, הוא ראה את הפעילות העניפה של האירנים ושל החיזבאללה בדרום אמריקה, ואת הפעילות של ארגוני אל קאעדה וג'מעה אל-איסלמיה בסומליה, קניה וניגריה.

לדברי ליברמן, "העובדה שבשני הניסיונות האחרונים לבצע פיגועי טרור ראוותניים: ניסיון פיצוץ המטוס מאמסטרדם לדטרויט וניסיון ההתנקשות בצייר הקריקטורות הדני, היו מעורבים אזרחים מניגריה ומקניה, מדברת בעד עצמה".

ליברמן ציין בפני ראש הממשלה גרואבסקי כי המידע הקיים מעיד בבירור על כך שהיעד הבא שהג'יהאד העולמי מתכוון להגיע אליו, להקים בו תשתית ולגייס בו פעילים הוא אזור הבלקנים וניתן לראות זאת באמצעות ניסיונותיהם של ארגוני הצדקה המוסלמים והסעודים, שהעבירו כסף לאפריקה ולדרום אמריקה למטרה זו, להזרים כסף לאזורים המאוכלסים בבוסנים ובאלבנים. ליברמן אמר לגרואבסקי כי הדבר מחייב להיערך בהתאם על מנת למנוע מהתופעות שקרו באפריקה ובדרום אמריקה מלהתרחש גם באזור הבלקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully