וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צווי המעצר פוגעים ביחסינו עם בריטניה"

סגן שר החוץ נועד עם התובעת הבריטית הכללית והביע בפניה את המחאה הישראלית בעקבות הוצאת צווי מעצר נגד ישראלים בבריטניה. "הדבר יקשה על קיום יחסים דיפלומטים נורמלים"

סגן שר החוץ, דני אילון, והתובעת הכללית של בריטניה הברונית מסקוטלנד נועדו היום בצהרים (שלישי). השניים דנו בתופעה הגוברת בבריטניה בה מוציאים צווי מעצר נגד בכירים ישראלים וקציני צה"ל המתכננים לבקר במדינה. בפגישה הביע סגן שר החוץ מחאה בשם ישראל על הוצאת צווי המעצר נגד הישראלים.

הבוקר פורסם כי משלחת של קציני צה"ל ביטלה ביקור מתוכנן בבריטניה מחשש שיוצא נגדם צו מעצר בשל חלקם במבצע "עופרת יצוקה". אילון הבהיר לתובעת כי "דבר זה יקשה על קיום היחסים הנורמליים בין שתי המדינות".

היא מצידה, התייחסה בהרחבה לנושא, וציינה שהיא מודעת לחשיבות פתרון הנושא בדחיפות, והוסיפה כי הבריטים שוקלים בימים אלו את המשך צעדיהם לפתרון הבעיה.

לדברי לשכתו, סגן השר עמד בפגישה על "המשמעות החמורה בעת הזו של עליית המדרגה בפעילותם של ארגונים העויינים את ישראל המנצלים את החוק הבריטי נגד ישראל". כמו כן הדגיש אילון כי "האבסורד הוא שרוב אזרחי המדינה הם יוצאי צבא ועל כן לא יוכלו לבקר בבריטניה , דבר שיפגע גם באינטרסים הבריטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully