וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא שטיפל באם השמינייה מואשם ברשלנות

אישום בגין רשלנות הוגש נגד הרופא שטיפל באם שילדה בשנה שעברה 8 תינוקות, כשכבר הייתה אם ל-6 ילדים. הרופא מואשם כי לא שלח אותה לבדיקה פסיכולוגית לפני הטיפול

רשויות הבריאות בקליפורניה הגישו כתב אישום נגד ד"ר מייקל קמארווה, שסייע בשנה שעברה לאישה בת 34 ללדת שמינייה. על פי הדיווח הבוקר (שלישי) ב"לוס אנג'לס טיימס", הרופא מואשם ברשלנות פושעת כיוון שאפשר לאם החד הורית נאדיה סולימאן, שלה היו כבר שישה ילדים, ללדת את השמינייה.

על פי כתב האישום, הרופא לא שלח את סולימאן לקבל חוות דעת פסיכולוגית שתעריך את יכולתה להתמודד עם גידול מספר כה רב של ילדים במקביל. בנוסף, מואשם הרופא כי ביקש להתפרסם בעקבות המקרה, ועל כן לא דאג לטובת החולה.

סולימאן אף עברה מספר טיפולי פוריות אצל ד"ר קמארווה, בחלק מהפעמים ארבעה חודשים בלבד לאחר שעברה לידה. בנוסף, הרופא מואשם כי השתיל בגופה מספר רב מדי של עוברים ולא דילל את מספרם, על אף נוהלי הטיפול המקובלים.

סולימאן סיפרה לאחר ששוחררה מבית החולים כי "זה היה חלום ילדות שלי - שתהיה לי משפחה ברוכת ילדים". לטענת סולימאן, "במשך שנים הייתה לי כמיהה למערכת יחסים קרובה, מהסוג שלעולם לא חוויתי כילדה יחידה במשפחה".

היא הוסיפה כי בשנים האחרונות היא נאבקה בדיכאון קשה שבו לקתה לאחר שנפגעה בגבה, במהלך התפרעות בבית חולים לפגועי נפש, בו עבדה מאז שנת 1997.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully