וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: "העמדה הישראלית בעסקה הססנית"

ראש הלשכה המדינית של חמאס התייחס למשא ומתן לעסקת שליט ואמר כי "העמדה הישראלית הססנית. היא מתקדמת צעד אחד ונסוגה שניים". על הפיוס עם פתח: "אנחנו בשלבי הסיום"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, התייחס היום (ראשון) במהלך ביקורו בערב הסעודית לעסקת שליט. משעל אמר כי "העמדה הישראלית הססנית. היא מתקדמת צעד אחד ונסוגה שניים". הוא ציין כי "אנחנו ממשיכים במשא ומתן עד אשר נשיג את מטרותינו בעסקה. יש לנו זכות וחובה להביא לשחרור האסירים והאסירות במספר ובאיכות שאותם דרשנו מבתי הכלא של הכיבוש".

משעל, שנפגש עם בכירים סעודים ודן עימם בהסדרת חילוקי הדעות בין פתח וחמאס הצהיר עוד כי "חמאס נמצא בשלבים האחרונים לפני השגת הפיוס עם פתח". משעל ציין כי "עברנו כברת דרך רצינית על מנת להגיע לפיוס. כעת אנו בשלבי הסיום". משעל ציין כי לחמאס יש הערות בנוגע למסמך הפיוס המצרי והבהיר כי "כולנו מסכימים על כך שהחתימה תהיה בקהיר אולם הבעיה אינה במקום, אלא בהשלמת המסמך עליו נחתום כך שיתאים לדרישות הכלל".

בין היתר, נפגש משעל בביקורו עם שר החוץ הסעודי, סעוד אל-פייסל, שתקף את ישראל אתמול. אל-פייסל אמר כי "היעדרו של לחץ בינלאומי על ישראל גורם לה להתנהג כמו ילד מפונק". הוא הבהיר כי "פתרון הבעיה הפלסטינית נעוץ בנסיגה ישראלית מהשטחים שנכבשו ב-67 ובכך שישראל תמלא אחר התחייבויותיה במסגרת תהליך השלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully