וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

88 הרוגים בפיגוע במגרש כדורעף בפקיסטן

מכונית תופת התפוצצה במתחם בו התקיים טורניר כדורעף. הפיגוע אירע ככל הנראה על רקע ההתנגדות הגוברת באזור למעשי האלימות

קציר הדמים בפקיסטן נמשך: לפחות 88 בני אדם נהרגו ו-42נפצעו אתמול (שישי) כתוצאה מהתפוצצות מכונית תופת במהלך משחק כדורעף סמוך לעיר לאקי מרוואט שבצפון מערב המדינה. הפיגוע מצטרף לשורה של התקפות קטלניות שמבצעים חמושים הקשורים לארגון אל קעאדה בפקיסטן בתקופה האחרונה. על פי גורמים רשמיים במדינה, המחבל המתאבד הסיע את מכונית התופת לתוך המתחם בו נערך באותה השעה טורניר כדורעף, בו צפו מאות בני אדם.

הפיצוץ העז גרם לקריסת גגות רבים באזור וקיים חשש כי מניין ההרוגים יאמיר כשהמשטרה המקומית עושה מאמצים לחלץ פצועים מבין ההריסות. חליד איסראר, סיפר כי מספר אנשים דיווחו שראו את המחבל המתאבד כשהוא נוסע לתוך הקהל במגרש המשחקים.

פיגוע באירוע ספורט הוא איננו אירוע שגרתי, אף כי חמושים ביצעו בעבר פיגועים במקומות הומי אדם. הפיגוע אירע ביום מחאה נגד האלימות בפקיסטן כשאר עיר המסחר קראצ'י כמעט הושבתה לחלוטין במחאה על הכאוס במדינה. למרות הפעילות הצבאית המוגברת נגד חמושי הטליבן, אלו הצליחו להרוג מאות אזרחים בפיגועים שהוציאו אל הפועל בחודשיים האחרונים. במהלך השבוע נהרגו 43 בני אדם בפיגועים באותו האזור.

לפחות 25 בני אדם נהרגו ביום שני בפיצוץ של מחבל מתאבד במהלך טקס דתי בעיר קראצ'י בפקיסטן. הפיצוץ אירע במהלך שידור של הטלוויזיה המקומית של טקס שיעי שנערך לכבוד אירועי חג ה"עשורא", כאשר במקום התרחש לפתע פיצוץ עז. חלק מהנוכחים בטקס ירו באוויר ותקפו כלי רכב של כלי תקשורת, בשל זעמם על הפיגוע.

עדכון ראשון: 18:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully