וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגראד לא ממש מפחיד את תושבי נתיבות

יממה לאחר נפילת הרקטה בשטחים פתוחים, ראש העיר מקווה שמדובר במקרה בודד שלא יוביל להסלמה. בדבר אחד הוא בטוח: "סיבוב נוסף הוא בלתי נמנע"

שי מכלוף

.

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: דורון שטיין)

נפילת רקטת הגראד אמש סמוך לנתיבות הפרה לשעה קלה את השלווה היחסית בה שרויים תושבי העיר הדרומית מאז סיום מבצע "עופרת יצוקה" ברצועת עזה לפני כשנה. הרקטה,שנפלה בשטח פתוח סמוך לעיר ולא גרמה לנפגעים, הזכירה לרבים בעיר את השנים בהן היתה העיר חשופה לירי מרצועת עזה, שגבה קורבנות.

"אנו רוצים להאמין שמדובר באירוע חריג וחד פעמי שלא מרמז על הסלמה", אמר לוואלה! חדשות ראש העיר נתיבות יחיאל זוהר. לדבריו, "אנו מבינים שהארגון שביצע את הירי הוא ארגון זניח ושאין מדובר בשינוי מדיניות מצד חמאס". זוהר סייג כי אינו מעוניין לייעץ לצה"ל על דרך הפעולה הרצויה, אולם "לפי דעתי, אין מקום להגיב באופן צבאי".

למרות התקווה כי המצב בדרום לא יסלים בתקופה הקרובה, זוהר מציין כי לדעתו עימות נוסף בין צה"ל לחמאס שיוביל לחידוש ירי הרקטות הוא בלתי נמנע. "כולנו יודעים שהשקט הוא זמני, אבל אני מקווה שנתבדה ושהשקט ישרור לאורך תקופה ארוכה".

השנה השקטה בנתיבות הובילה גם לשיפור יחסי במצב הכלכלי בעיר. "חיי הלילה פורחים והחיים חזרו למסלולם הרגיל", אמר זוהר. לדבריו,"אנשים מרגישים יותר בטוחים והדבר בא לידי ביטוי בכל תחומי החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully