וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: כל ילד עלול להיות קרבן לתקיפה מינית

יו"ר האופוזיציה ביקרה במרכז לנפגעות תקיפה מינית בת"א והצהירה: "אחד מכל שלושה גברים ונשים הוא קורבן לתקיפה. הממשלה לא יכולה להשאיר ואקום במקומות הפגיעים ביותר"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני ביקרה היום (חמישי) במרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בתל אביב, אחד מתשעה מרכזים הפועלים ברחבי הארץ.

לבני אמרה כי "אנחנו חיים במדינה שבה אחד מכל שלושה גברים ונשים עוברים חוויה של תקיפה מינית. במקרים רבים זה קורה במשפחה הקרובה, בבית, על ידי האנשים הקרובים ביותר".

"לצערי הרב, הנושאים החברתיים אינם תופסים לרוב את תשומת הלב – לא של הפוליטיקאים, לא של הממשלות לדורותיהן ולא של הציבור. הביקור שלי כאן נועד קודם כל להגביר את המודעות. חשוב מאוד לשאול את השאלות ושהציבור יידע מה עובר על אותם אנשים. כל אחד או אחת מהם יכול להיות הבן או הבת של כולנו".

לבני הוסיפה כי "דרושה מחויבות למעורבות ממשלתית, לא רק ברמת האמירה וההצהרה – אלא גם ברמת התקצוב. אם לא מטפלים בסוגיות הללו מבחינה תקציבית, הן נשארות באוויר. ישנם אנשים נפלאים שעושים עבודה מדהימה ומעניקים סיוע ראשוני ועזרה לאותם נפגעים ונפגעות, אך הממשלה לא יכולה להשאיר ואקום במקומות הפגיעים ביותר מבחינה חברתית. הביקור שלי כאן עוסק בנושאים חברתיים שכל הנהגה צריכה לקדם, ולא אכניס את הפוליטיקה הקטנה לחדר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully