וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים מזל טוב? תנו לאלה תכשיטים ואלכוהול

אלפים התאספו על חוף הקופקבנה בברזיל לכבוד הפסטיבל השנתי של אלת הים והצדק. במהלך הטקס נשלחות מתנות יקרות אל תוך גלי הים. אם הן לא חוזרות, נותן המתנה ייהנה ממזל טוב בשנה הקרובה

רויטרס

צילום: רויטרס. עריכה: דורון שטיין. קריינות: אילן שניג)

אלפי חברים בדת האומבנדה התאספו היום (רביעי) על חוף הקופקבנה בריו דה ז'נירו שבברזיל לכבוד ה"פייסטה דה לה יימנג'ה", הפסטיבל השנתי לכבוד האלה יימנג'ה, היא אלת הים והצדק. דת האומבנדה הגיעה במקור מאפריקה, שם היתה יימנג'ה אלת המים המתוקים ולא נחשבה לחשובה במיוחד. בברזיל היא הפכה לאלת המים המלוחים והאהבה הצנועה, מלכת הגלים שאחראית לגורל יורדי הים והדייגים, וזו ששומרת על הרוחצים, למעט בחורים יפים במיוחד, העלולים להימשך לארמונה התת ימי.

מדי שנה מתקבצים המאמינים, רבים מהם בבגדים לבנים, על חופי הים. הם רוקדים ברחובות, קונים ממתנות לאלה ובשעות הצהריים יוצא משט של סירות ללב ים, שם משליכים את המתנות השונות לים, בכדי לרצות את האלה.

במהלך הטקס מגישים המאמינים לאלה, שמסתבר שהיא מאוד אוהבת להתגנדר, מתנות כמו פרחים, מראות, בושם, תכשיטים וגם אלכוהול. לפי האמונה, אם המתנה נסחפה על ידי הגלים, סימן שהאלה קיבלה אותה, והיא מעניקה מזל טוב לנותן המתנה במשך השנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully