וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפעת

שפעת

אישה בת 55 שסבלה ממחלות רקע ואובחנה כחולה בשפעת החזירים מתה היום (שלישי) בבית החולים איכילוב בתל אביב. מדובר במקרה המוות ה-77 מהנגיף בישראל.

מבית החולים איכילוב נמסר כי "האישה סבלה ממחלות רקע רבות וככל הידוע לנו היא לא הייתה מחוסנת. היא הגיעה בגלל בעיות אחרות ותוך כדי אשפוז גילינו שהיא נשאית קיבלה טיפול בתמי פלו ונפטרה ממחלות הרקע ולא משפעת החזירים. היא לא מתה משפעת החזירים. היא מתה ממחלות רקע והייתה נשאית גם של שפעת החזירים. אין ספק שהמוות נגרם ממחלות הרקע".

ממשרד הבריאות נמסר היום כי "המחלה מאופיינת בגלים וייתכן שהגל הבא יהיה אלים יותר. ככל שהזמן עובר אנחנו לומדים יותר על המחלה. לפני כל גל יש ירידה ואז אנו רואים התעצמות. אנחנו לא יודעים מה יהיה, וייתכן ויהיה גל נוסף שיהיה אלים יותר".

לפני כשבוע הזהיר מנכ"ל משרד הבריאות ד"ר איתן חי-עם מפני התפרצות נוספת וחמורה של שפעת החזירים בישראל. חי עם אמר בכינוס רופאים כי "אבוי לנו אם נמצא את עצמנו מתמודדים עם עוד גל שעלול להיות קשה ואלים יותר כשלא חיסנו את כלל האוכלוסייה". מנכ"ל משרד הבריאות ניסה לשכנע את הרופאים להתחסן ולהסביר למטופליהם את החשיבות שבמתן הנוגדנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully