וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לזכות בלוטו? עשנו מוח של נשר

קדחת הלוטו בדרום אפריקה מסכנת את הנשרים במדינה. ברפואה המסורתית המקומית מאמינים כי עישון מוח מיובש של ציפורי הטרף עשוי לספק חיזיון של המספרים הזוכים

מומחי חיות בר בדרום אפריקה מזהירים מפני סכנת הכחדה של הנשרים במדינה עקב מגמה מדאיגה של עישון מוחן המיובש של הציפורים על מנת לחוות חזיונות של המספרים הזוכים בלוטו. העיתון הבריטי הדיילי טלגרף מדווח שמומחים צופים שבתוך 20 עד 30 שנה הציפורים עלולות להיעלם עקב שימוש גובר ב"מוטי" - הרפואה המסורתית בדרום אפריקה. המאמינים בשיטה זו מגלגלים סיגריות או שואפים אדים של מוחם המיובש של הנשרים, על מנת לקבל גם תוצאות של מרוצי סוסים, שיפור במבחנים, ואפילו עזרה בהשגת לקוחות לעסק.

הילר ביוהנסבורג אמר ל"טלגרף": "נשרים הם נדירים. אני מקבל אחד רק בכל שלושה או ארבעה חודשים. כולם שואלים על המוח. אתה רואה דברים שאנשים לא יכולים לראות. בשביל הלוטו, אתה חולם את המספרים". ההילר אף תיאר את אופן ההכנה: "אנחנו מייבשים את המוח ומערבבים אותו עם בוץ ואתה מעשן את זה כמו סיגריה, ואז החזיונות מגיעים". לדבריו, המוח מאפשר חזיונות של העתיד ומעניק למשתמש את יכולת הראייה המצויינת של הציפור. שבעה מתוך תשעת זני הנשרים בדרום אפריקה נמצאים בסכנת הכחדה. הציידים יורים בהם, לוכדים אותם או מרעילים אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully