וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמות שלג באירופה: המנהרה נגד הרכבת

הנהלת מנהרת התעלה והיורוסטאר מאשימות אחת את השניה בתקלה שגרמה לאלפי נוסעים להיתקע במשך 16 שעות במנהרה שמתחת לתעלת לא מאנש

מזג האוויר החורפי הפוקד את אירופה גרום לקלות רבות וכתוצאה מכך לחילופי האשמות הדדיות. הנהלת היורוטאנל – המנהרה העוברת מתחת לתעלת לא מאנש האשימה אמש (שישי) את הנהלת היורוסטאר – הרכבת העוברת מתחת לתעלה, ואת משטרת בריטניה בעיכוב פעולות החילוץ של נוסעי הרכבת שנתקעו בה לפני כשבוע. "הצוותים שלנו הגיבו במהירות בניסיונות החילוץ של 2,500 הנוסעים התקועים ולא היו אחראים לעיכוב בחילוצם", נאמר בהודעת הנהלת המנהרה.

לדברי מנהלת התעלה האשמים בעיכובים ובהשארת אלפי הנוסעים ללא מידע מוטלת על הנהלת הרכבת. בימים אלה נערכת חקירה של גורם חיצוני בנושא והדרך בה פועלות הנהלת הרכבת והנהלת התעלה ביחד צפויה להיות אחד מהנושאים המרכזיים שייבדקו.

לפני כשבוע נתקעו אלפי נוסעים במנהרה מתחת לתעלה עקב קצר חשמלי שגרם השלגים הכבדים במערכות החשמליות של מסילת הרכבת. הנוסעים נשארו תקועים במנהרה במשך 16 שעות תמימות במקום השעתיים שלדברי ההנהלה היו אמורים להספיק על מנת לחלצם. תנועת הרכבת הופסקה למשך שלושה ימים על מנת לאפשר חקירה ראשונית של התקלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully