וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ולבני ידונו בהצטרפות קדימה לממשלה

ראש הממשלה ויו"ר קדימה צפויים להיפגש ביום ראשון על מנת לדון בהצעתו של נתניהו. מקורבי ראש הממשלה: "הוא מצפה לתשובה מהירה, בתוך כמה ימים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש עם יו"ר האופוזיציה ח"כ ציפי לבני (קדימה) ביום ראשון בערב. מזכיר הממשלה, צבי האוזר, פנה היום (שישי) ללבני וביקש ממנה להיפגש עם ראש הממשלה, כך דווח בקול ישראל. אתמול אמרה לבני כי היא אינה דוחה על הסף את הצעתו של נתניהו להצטרף לקואליציה, אך תעמיד את כוונותיו במבחן רציני. מקורביו של נתניהו הבהירו שהוא מצפה לתשובה מהירה בתוך כמה ימים.

לבני פנתה אמש אל חברי סיעתה והסבירה את עמדתה כלפי הצעת נתניהו. "אמרתי לו: אם כל ההצעה היום באה כדי להמשיך ברעיון התעתועים אני לא הולכת להיות חלק מהמשחק הזה. כי יש לנו עמדות ואת ההחלטות נקבל רק על פיהם ולא כחלק מאיזה תרגיל וקומבינות".

בסביבת ראש הממשלה אמרו כי נתניהו מאוד רציני בהצעתו לציפי לבני להקים ממשלת אחדות. "עכשיו המבחן הוא שלה. אם היא תעדיף את האינטרס הלאומי או שתבחר בחשבון צר", אמרו הגורמים. "במרץ 2009 רה"מ הציע ללבני את חצי המלכות והיא הפילה את ההצעה בגלל עניין הרוטציה. השאלה היא אם הפעם תפיל זאת בגלל התיקים".

בתשובה לשאלה, האם ראש הממשלה יחזור לנסות להעביר ח"כים מקדימה לליכוד, אמרו הגורמים כי בכל מקרה, ראש הממשלה נחוש להמשיך בניסיונותיו להרחיב את הבסיס הקואליציוני. "נתניהו שמח מאוד מאוד שלבני תצטרף אך אין לה הרבה זמן, הוא יקציב לה ימים ספורים בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully