וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע בכיף! גם השבוע שלל אפשרויות להתנדבות מהנה בכל רחבי הארץ. אתם רק צריכים לבחור מתי ואיפה

25.12 : שייט קיאקים עם בעלי צרכים מיוחדים בעכו

ביום שישי בצהריים יתקיים בעכו שייט קיאקים כייפי במיוחד ואתם מוזמנים להצטרף. השייט מאורגן ע"י מועדון הימיה- עכו וישתתפו בו ילדים ומבוגרים בעלי תסמונת דאון ובעלי צרכים מיוחדים. תוכלו לסייע בהתארגנות להפלגה וללוות את החניכים במהלך השייט המהנה.

26.12: התנדבות עם בעלי חיים ליד רמלה

בכלביה של תנו לחיות לחיות בתלמי מנשה (ליד רמלה) שוהים כ-250 כלבים ועשרות חתולים הממתינים לאימוץ. בעלי החיים זקוקים להרבה חום ואהבה, בואו לכלביה לטפו אותם, קחו אותם לטיול ותנו להם קצת תשומת לב. הם זקוקים לזה!
ניתן להגיע גם בימים אחרים בהתאם לנוחיותכם.

27.12: העברת פעילות העשרה לילדים בגיל הרך בירושלים

בואו להעביר זמן איכות עם ילדים במעון היום של ויצ"ו ברמת אשכול, ירושלים. הילדים ישמחו להקשיב לסיפור, לשיר שירים, לרקוד, לשחק ולבלות איתכם.

29.12 : סיוע בעבודות גינה לבעלי צרכים מיוחדים בירושלים

בבית רחל שטראוס בירושלים לומדים בעלי צרכים מיוחדים בגילאי 13-21 במסגרת הלימודים מתקיים פרויקט חינוכי-אקולוגי בו לומדים עבודה מעשית בגינה, שתילת ירקות ותבלינים, שימוש בחומרים טבעיים וממוחזרים ועוד. אתם מוזמנים להגיע ולסייע בעבודות תחזוקה קלות של הגינה ובכך לשפר את מראה המקום, דבר שישמח מאוד את התלמידים.

30.12 : סיוע במכירת מוצרי קרמיקה שנוצרו ע"י אוטיסטים בב"ש

עמותת אלו"ט מזמינה אתכם להצטרף ליום מכירה של מוצרי קרמיקה שנוצרו ע"י אוטיסטים. אירוע המכירה יתקיים באוניברסיטת בן גוריון בין השעות 10:00-14:00 ובמהלכו תוכלו לעזור בסידור המוצרים על הדוכנים ובשיווק המוצרים היפיפיים לעוברים ושבים.

31.12 : סיוע בשיפוץ המרכז לאמהות בת"א

אתם מוזמנים לעזור בשיפוץ המרכז החדש של עמותת "אמהות ללא אמהות" בת"א. העמותה מספקת רשת של תמיכה לכל אישה שאיבדה את אמה ומתמודדת עם הורות בצל האובדן. אם אתם טובים בביצוע עבודות שיפוץ קלות כגון: צביעה, קדיחה, התקנת מדפים וכדומה הצטרפו ליום שיפוצים מהנה ומלא כוונות טובות.

31.12 מיון וחלוקת מזון לנזקקים בקרית אתא

עמותת לתת זקוקה למתנדבים שיעזרו במיון אריזה וחלוקת מזון למשפחות נזקקות. הצטרפו לעמותה ותנו יד למאות המשפחות השרויות במצב קשה ושפרו את תנאי חייהם כבר השבוע.

עמותות וארגונים המעוניינים לפרסם פעילויות במדור זה מוזמנים לפנות למיכל בטלפון 052.8345317

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully