וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: האב שבנו "נסחף" בבלון נשלח לכלא

הורי הילד בן ה-6, שביימו את היסחפותו בבלון הליום כדי לזכות בתהילה ובתוכנית טלוויזיה, באו היום על עונשם. האב נידון ל-30 ימי מאסר, ואילו האם תבצע עבודות שירות

רויטרס

(ארכיון, צילום: רויטרס)

בית משפט בקולורדו גזר היום (רביעי) עונש מאסר ועבודות שירות על בני הזוג שעמדו מאחורי תעלול בלון ההליום שעורר סערה, לאחר שדיווחו כי בנם נסחף בכלי טייס דמוי עב"ם. על ריצ'רד ומיומי היני גם נאסר לנצל את המקרה, שאירע בחודש אוקטובר, לצורך הפקת רווחים.

ריצ'רד היני נשלח ל-90 יום בבית הסוהר, מתוכם הוא ירצה 30 יום במאסר, ואת 60 הימים הנותרים יוכל לרצות בצורת "שחרור עבודה" – כלומר, ייצא לעבוד בימים ויחזור בלילות לבית הסוהר. אשתו, מיומי, נידונה ל-20 ימי מאסר, שהומרו בעבודות שירות.

בני הזוג הודו כי בדו את המקרה כדי לקבל תכנית ריאליטי בטלוויזיה. בעת השמעת הטיעונים לעונש ריצ'רד היני אמר לשופט: "אני רוצה לחזור ולהדגיש שאני מאוד מאוד מצטער". מנגד, התובע שטען שהין "בזבז הרבה כוח אדם והרבה כסף במטרה להשיג פרסום".

על השניים גם נגזרה תקופת מבחן של ארבע שנים, ובית המשפט הורה להם לשלם קנסות ופיצויים למשטרת קולורדו. בנוסף, על ריצ'רד היני נגזר לכתוב מכתב התנצלות לקהילה והרשויות שנחלצו לעזרת המשפחה, לאחר הדיווח על היעלמות בנו פלקון. הילד בן ה-6 נמצא מספר שעות אחר כך כשהוא מתחבא בעליית הגג של בית המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully