וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקיפה: ברלוסקוני סולח, אך לא שוכח

לדברי ראש ממשלת איטליה, הוא מוכן לסלוח לאיש ששבר את אפו ושתי שיניו באמצעות פסלון. "אני אדם שלא נוטר טינה כלפי אף אחד, אך מקווה שלא ישחררו את התוקף בקרוב"

רויטרס

(ברלוסקוני אחרי התקיפה, צילום ארכיון : רויטרס)

ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסוקני אמר שאין בלבו שנאה, ולכן הוא סולח לגבר שתקף אותו לפני עשרה ימים באמצעות פסלון ושבר את אפו ושתי שיניו. לדבריו, הוא סולח למאסימו טרטלייה בן ה-43, בעל היסטוריה של מחלות נפש, "מסיבות הומניטריות".

עם זאת, העיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה" דיווח שראש הממשלה חושב שטרטלייה צריך להישאר במעצר וכי מערכת המשפט צריכה להפוך אותו לדוגמה. "אני מקווה שלא ישחררו אותו בקרוב", אמר ברלוסקוני בשיחת ועידה מביתו, צפונית למילנו. "אסור לאפשר להתקפה על ראש הממשלה לעבור ללא עונש, אבל אני סולח לו כי כפי שאתם יודעים. אני אדם שלא נוטר טינה כלפי אף אחד". ברלוסקוני הוסיף, כי "המעשה היה מתוכנן מראש – היו לו חפצים בכיסים שלו והוא היה יכול להרוג אותי. אני רק מקווה שהוא לא ישוחרר מהר מדי. הוא ניסה להגיע אליי בפעמים קודמות במדיהסאט".

טרטלייה השליך לעבר ברלוסקוני פסלון בצורת כנסייה. בעקבות התקיפה אושפז ראש הממשלה למשך ארבעה ימים, ורופאיו הורו לו לנוח שבועיים נוספים. התוקף צפוי להישלח לכלא לעד חמש שנים אם יורשע בתקיפה. עורכי דינו ביקשו להעבירו לבית חולים פסיכיאטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully