וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופת המושל שנחטף בקולומביה

גופתו של מושל מחוז בדרום קולומביה, נמצאה סמוך לביתו כשגרונה משוסף, יומיים לאחר שנחטף על ידי מורדים. נשיא קולמביה הציע פרס כספי למוסר מידע על מבצעי הרצח

גופתו של לואיס סאולר, מושל מחוז קקווטה שבדרום קולומביה, נמצאה הבוקר (רביעי), לא רחוק מביתו ממנו נחטף לפני יומיים, כך מסר דובר ממשלת קולומביה. נשיא קולומביה, אלוורו אוריבה, אף פירט ואמר כי הגופה נמצאה כשגרונה משוסף. "עדיין אין לנו מידע על זמן הרצח, אבל אישרנו כי גרונו שוסף. הפחדנים האלה שיספו לו את הגרון", אמר הנשיא.

סאולר נחטף מביתו על ידי חמושים שהיו מחופשים לאנשי צבא, ובקרב היריות שפרץ במקום נהרג שוטר. גורמים בקולומביה מסרו כי יחידת טאופילו פוררו של מחתרת פאר"ק המרקסיסטית, שנלחמת בממשל כבר 45 שנים, עומדת, ככל הנראה, מאחורי החטיפה והרצח.

הנשיא אוריבה, שהורה לצבא קולומביה לאתר את המושל החטוף, סיפר כי החוטפים שרפו את הרכב ששימש לחטיפה ושיספו את גרונו של המושל במקום לירות בו, בכדי שלא יהיה ניתן לאתרם בעזרת סימנים מזהים מכלי הנשק. הנשיא הציע פרס של מיליארד פזוס (כחצי מיליון דולר) למידע שיוביל למציאת האחראים לרצח.

בקולומביה מספרים כי זו הייתה הפעם החמישית שהמושל נחטף, אך בפעמים הקודמות שיחררו אותו חוטפיו. כיום יש עדיין בידי מורדי פאר"ק 24 בני ערובה, רובם שוטרים וחיילים המוחזקים בידיה מספר שנים, והם דורשים להחליפם בעסקת חילופי שבויים עם הממשלה המחזיקה בכלא כ-500 אנשי מחתרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully