וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי ספרדים חגגו: זכיתי בלוטו

1,950 איש זכו ב-300 אלף יורו כל אחד בהגרלה השנתית "אל גורדו", בה השתתפו 75% מהאוכלוסיה. ההגרלה נחשבת לגדולה בעולם ומחולקים בה פרסים בשווי כולל של 2.32 מיליארד אירו

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: לירז ליבנה)

הפרס הראשון בהגרלת הלוטו הגדולה בעולם, שנערכה היום (שלישי) בספרד - התחלק בין 1,950 זוכים מאושרים, שכל אחד מהם יקבל סכום של 300 אלף אירו (כ-430 אלף דולר). אלפים נוספים זכו בפרסים קטנים יותר בהגרלה, המכונה "אל גורדו" (השמן).

הגרלת "אל גורדו", שהפרס הכולל בה עמד על 2.32 מיליארד אירו (3.33 מיליארד דולר), נערכת בספרד מדי שנה לקראת חג המולד והיא נחשבת להגרלה הגדולה בעולם, בשל סכום השיא המחולק בה. עם זאת, מטרתה של ההגרלה אינה זכייה בודדה, אלא זכייה של מספר רב של כרטיסים הנושאים את אותו מספר.

"אל גורדו" נחשבת למסורת חגיגית בספרד, אשר בה משתתפים 75% מהאוכלוסיה.הסוכנות הממשלתית המנהלת את אל-גורדו והגרלות נוספות אחרות, מעודדת השתתפות המונית בהגרלה באמצעות חלוקת הכרטיס, העולה 200 יורו, לעשיריות הנמכרות תמורת 20 יורו האחת. הדבר מאפשר למשתתפים לשפר את סיכוייהם. ההגרלה גם מציעה מספיק פרסים קטנים, בנוסף לפרס הגדול, כדי להעניק למשתתפים סיכוי של 1 ל -6 לזכות במשהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully