וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות שכולות לנתניהו: "גורל שליט בידיך"

קבוצה של משפחות שכולות פנתה במכתב לראש הממשלה נתניהו וביקשה ממנו לפעול לשחרורו של החייל החטוף. "שתיקתנו אינה אומרת שאין תמיכה בעסקה מצד הורים שכולים"

קבוצת משפחות שכולות, פנתה היום (ראשון) לראש הממשלה בנימין נתניהו וקראה לו להסכים לעסקה עם חמאס לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. במכתב שהועבר לראש הממשלה, ציינו המשפחות כי "חשוב לנו ביותר להבהיר לכבודו ששתיקתנו אינה אומרת שאין תמיכה בעסקה מצד הורים שכולים. נהפוך הוא. יש הרבה מאוד משפחות שכולות כתוצאה מפעולות טרור, הקוראות לביצוע העסקה לאלתר גם במחיר שחרור מחבלים עם דם על הידיים".

המכתב נפתח במילים "אנו מונים כבר 1,278 ימים לשבתו של גלעד שליט בשבי החמאס. בשבועות האחרונים ח?י??ינו בתקווה שהנה הולכת ומתגבשת עסקה, ואנו, משפחות שכולות המוכנות לשחרור גלעד תמורת מחבלים שהרגו את ילדינו, ישבנו בשקט מתוך הבנה ותקווה שגישה כזו תקדם את חתימת ההסכם. מנגד הקולות של ההורים השכולים המתנגדים לעסקה נשמעו ברמה".

בסיום המכתב שהועבר לנתניהו, ציינו המשפחות כי "משפחות שכולות מיד לאחר נפילת יקירם מונות את הימים. ככל שחולף הזמן הן מונות את השנים. חלילה לנו להגיע למצב בו נפסיק למנות את ימי השבי של גלעד. הדבר בידיך! גורלו בידיך! אנא, פעל לשחרור".

בתחילת החודש דחה בג"ץ את עתירת ארגון המשפחות השכולות אלמגור שדרש להורות למדינה לפרסם את רשימת האסירים הפלסטינים הצפויים להשתחרר בעסקה. העתירה הוגשה על ידי ארגון אלמגור ושלושה אבות שכולים. עם זאת, בפסק הדין הובהר כי המשפחות השכולות יכולות לפנות למחלקת החנינות במשרד המשפטים ולהעביר מראש התנגדות לשחרור האחראים למות יקיריהם. כמו כן, הובהר כי שמותיהם של האסירים שישוחררו יפורסם לפחות 48 שעות טרם שחרורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully