וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: נערה שרצתה לשוט מסביב לעולם נעלמה

לורה דקר, שייטת בת ה-14 שביקשה לשוט לבדה מסביב לעולם, נעדרת מביתה מאז יום שישי. לפני כחודשיים מנע ממנה בית המשפט לצאת למסע. "מצבה הידרדר מאז ההחלטה"

השייטת ההולנדית לורה דקר, השואפת להיות האדם הצעיר ביותר ששט לבד מסביב לעולם, נעדרת מביתה מאז יום שישי, כך דיווחה היום (ראשון) משטרת הולנד.

על פי הדיווח, סירתה של דקר בת ה-14 עוגנת במקומה ונראה כי היא החליטה לעזוב את בית אביה מרצונה. על פי דיווח בעיתון הולנדי, הנערה משכה 3,500 אירו מחשבון הבנק שלה, אך המשטרה לא אישרה זאת.

דקר נמצאת תחת פיקוח רשויות המדינה מאז חודש אוקטובר, לאחר שבית משפט בהולנד אסר עליה לצאת למסע השייט לבד. דיק דקר, אביה של לורה, תומך ברצונה בעוד שאמה הביעה חשש מהשפעת הבידוד במשך זמן כה רב.

לורה דקר שטה לבדה מאז שהיתה בת 10. היא תכננה לערוך את המסע בניסיון לשבור את השיא, שנקבע על ידי נער בריטי בן 17 בחודש אוגוסט. הנער הבריטי הקיף את העולם במשך תשעה חודשים.

דובר מטעם המשפחה מסר שמאז החלטת בית המשפט בעניינה, הידרדר מצבה הנפשי של הנערה. "ההיעלמות שלה באה בהפתעה גמורה למשפחה, אבל זה נראה כמו עבודה של שני אנשים", הוסיף הדובר.

"אפשר להגיד שהחלום שלה נשבר לחתיכות וכל תשומת הלב שנגרמה בגלל זה, לדעתי, זה אף פעם לא טוב לילדה בת 14", אמרה ראש השירות לילד בעיר אוטרכט, שבה התגוררה דקר, על החלטת בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully