וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני ביים התקיפה כדי לזנק בסקרים?

שישה ימים לאחר שראש ממשלת איטליה נפצע מפסלון שהושלך לעברו, הוא זוכה לפופולריות עצומה בסקרים בארצו. במקביל, תיאוריות קשר מנסות להוכיח כי התקיפה היתה מוזמנת ומבוימת

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק)

שיעור התמיכה בראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני עלה ליותר מ-50% לאחר שהותקף בשבע שעבר. סקר דעת קהל שפורסם היום (ראשון) בעיתון "קורייה דלה סרה" גילה, כי ראש הממשלה נהנה מתמיכה של 55.9% בקרב הציבור האיטלקי, לעומת 48.6% שתמכו בו לפי סקר קודם שנערך באמצע חודש נובמבר.

העלייה הזו בפופולריות של ראש הממשלה העלתה, כצפוי, גם תיאוריית קונספירציה, לפיה התקיפה היתה מוזמנת ומבוימת. אתמול הופץ ברשת "פייסבוק" סרטון וידאו המשחזר את התקיפה, שלב אחרי שלב ומציג מספר "פרטים מוזרים" שהתלוו לאירוע הדרמטי. יוצרי הסרטון טוענים, בין היתר, כי מיד לאחר הטלת הפסלון לעבר ראש הממשלה לא ניגר מיד דם מפניו של ברלוסקוני, "שמיהר לכסותן במטפחת שנשלפה בתוך שניה אחת, כאילו תורגל לבצע את הפעולה", אלא רק אחרי שהגיח מהמכונית אליה הוכנס למשך כמה דקות.

כמו כן, טוענים יוצרי הסרטון, כי שומרי ראשו של ברלוסקוני לא מנעו ממנו לצאת מהמכונית לאחר התקיפה, למרות שלא היה ידוע האם התוקף פעל לבד, או שמא כחלק מפעולת טרור גדולה יותר. בנוסף מעלים מפתחי תיאוריית הקונספירציה את השאלה - מדוע המכונית של ראש הממשלה לא נסעה מיד לבית החולים, אלא המתינה במקום התקיפה במשך דקות ארוכות, כשמסביבה המוני בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully