וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפר שניסה להתאבד כדי להיפטר מאישה שהכיר

תושב פ"ת מצא דרך מקורית לנתק קשר עם צעירה שהכיר ברשת האינטנרט: הוא התקשר למשטרה, דיווח כי "בנו" ירה בעצמו בגלל ריב עם הצעירה וביקש את עזרת השוטרים

תושב פתח תקווה בן 23 התקשר הלילה (ראשון) למוקד 100 של המשטרה והזדהה כאב אשר בנו ניסה להתאבד בשל ריב עם צעירה שהכיר באמצעות רשת האינטרנט. ה"אב" סיפר כי בנו נמצא בבית החולים וביקש מהשוטרים כי יזהירו את הצעירה שמטרידה את "בנו". מאוחר יותר התברר, כי האיש חמד לצון ורצה להפסיק את הקשר עם צעירה עמה התכתב ברשת ושלטענתו הציקה לו.

ראשיתו של המקרה בשיחת טלפון שביצע הצעיר למוקד 100 של משטרת מחוז מרכז. ה"אב" ביקש מהמוקד כי השוטרים יגיעו לבחורה וישכנעו אותה להפסיק את הקשר עם "בנו", משום שהיא מטרידה אותו. ניידות תחנת פתח תקווה פתחו בסריקות נרחבות לאיתור זירת האירוע ואף הגיעו לבית החולים כדי לאתר את הבן שירה בעצמו, כביכול, ולעמוד על פרטי האירוע.

משלא אותר כל זכר לאירוע הירי, התחקתה המשטרה אחר עקבות המודיע, תושב פתח תקווה בן 23. השוטרים חקרו את הצעיר בגין מסירת הודעה כוזבת, משהבינו כי חמד לצון. מהחקירה הראשונית עולה, כי הוא ביצע את המעשה כדי "להוריד ממנו" מישהי שהכיר באמצעות האינטרנט ולא היה מעוניין עוד בקשר עימה, אך זו לטענתו המשיכה להציק לו. בתום חקירתו שוחרר הצעיר בערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully