וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל השלג: אלפים נתקעו בין בריטניה לצרפת

יותר מ-2,000 בני אדם נלכדו במנהרת היורוסטאר המחברת בין בריטניה לצרפת, בשל תקלות שמקורן במזג האוויר הקשה. נוסעים שיצאו מפריז נותרו במשך שעות בקרונות ללא חימום

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: ענת ברק)

יותר מ-2,000 בני אדם נתקעו הלילה (ראשון) במנהרות של רכבת היורוסטאר המחברת בין בריטניה לצרפת, עקב מזג האוויר הקשה שהשבית ארבע רכבות בקו. נוסעים שיצאו מפריז נותרו שעות רבות בקרונות, ללא חימום, תאורה או מים והגיעו ללונדון באיחור של כ-10 שעות .

"התנאים ברכבת היו בלתי נסבלים. ישנו על הרצפה על מצעי עיתונים ואיש לא ידע מה קורה", סיפרה אחת מהנוסעות. הנהלת היורוסטאר התנצלה על התקלות. "אנחנו מאוד מצטערים על חוסר הנוחות שנגרמה לנוסעים עקב מזג האוויר הקשה בצפון צרפת", מסר המנהל ריצ'רד בראון. "אנו פועלים כדי להביא את הנוסעים ליעדם ונעניק להם החזר מלא וגם כרטיס נסיעה חינם". ביורוסטאר הזהירו כי השיבושים בתנועת הרכבות העמוסה בימים אלה של חג המולד צפויים להימשך כל עוד לא תחלוף הסופה הפוקדת את אירופה.

לדברי בראון, השינוי המהיר בין הטמפרטורה הנמוכה בצפון צרפת לטמפרטורה הגבוהה בהרבה בתוך המנהרה, הוביל להשבתת הרכבות. גורמים ביורוסטאר מסרו, כי איש מהנוסעים לא נפגע וכולם הוצאו מהמנהרה בשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully