וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס לאובמה: "המשך במאמץ לקידום השלום"

שני הנשיאים נפגשו במהלך ועידת האקלים בקופנהגן. פרס אמר לאובמה כי "בישראל מעריכים ומוקירים את מאמציך הגדולים להתנעת תהליך מדיני"

נשיא המדינה שמעון פרס נפגש אמש (שישי) עם נשיא ארה"ב ברק אובמה בועידת האקלים בקופנהגן. במהלך אירוע מיוחד שערך ראש ממשלת דנמרק ל-140 מנהיגים מהעולם, ניגש אובמה ניגש אל פרס, חיבק אותו בחום ושוחח איתו על המצב במזרח התיכון.

פרס אמר לאובמה כי "בישראל מעריכים ומוקירים את מאמציך הגדולים להתנעת תהליך מדיני בין ישראל לפלסטינים ובין ישראל למדינות ערב נוספות. אני מבקש שלא תחדל ממאמציך לקדם את השלום במזה"ת".

שני הנשיאים התלוצצו השנים וצחקו בפתח הפגישה. אובמה פנה לפרס ואמר לו: "אני שמח לראות פנים מוכרות ואני חייב לשאול אותך שמעון, איך זה שאתה נראה כל פעם צעיר יותר?". פרס השיב לאובמה: "אין לי סוד מיוחד לגלות לך, גם אתה נראה נמרץ ונחוש לפעולה."

פרס סיים היום את השתתפותו בועידת האקלים בקופנהגן והוא נמצא כעת בדרכו לישראל. עם סיום הביקור אמר פרס, כי "היה זה ביקור מוצלח ביותר, אני שמח שהיתה לי הזדמנות להיפגש עם למעלה מ-35 נשיאים וראשי ממשלה. מדינות העולם התעניינו בטכנולוגיות הישראליות המתקדמות בתחום הקלינטק ורבים מהם ביקשו להרחיב את שיתופי הפעולה הכלכליים עם ישראל בתחומים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully