וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה נמשכת - אך לא לזמן רב

רוחות ערות וגשם בכמויות נאות פקדו את המדינה בימים האחרונים. היום הגשם צפוי להימשך אך כבר מחר תחול עלייה בטמפרטורות. כמויות הגשם ברוב הארץ גבוהות מהממוצע לעונה

המערכת החורפית שפוקדת את הארץ מאז אמצע השבוע צפויה להיחלש בימים הקרובים אם כי היום (שישי) מזג האוויר ימשיך להיות סוער. רוחות ערות וגשם יפקדו את צפון הארץ ומרכזה והגשם צפוי להתפשט גם עד צפון הנגב. לקראת הערב ייחלש הגשם בהדרגה וירד בעיקר בצפון. בשירות המטאורולוגי מזהירים כי קיים חשש לשיטפונות בנחלים ובמקומות הנמוכים במיוחד בנחלי הדרום והמזרח. הים צפוי להמשיך ולהיות סוער.

מחר תחול עלייה קלה בטמפרטורות ויהיה מעונן חלקית אם כי בשעות הבוקר ייתכן גשם קל בצפון הארץ. ביום ראשון מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם עליה נוספת בטמפרטורות וירידה בלחות .בימים האחרונים ירדו גשמים בכמויות נאות בעיקר במרכז ובצפון ובתחנות מדידה של השירות המטאורולוגי ממשיכים להביע שביעות רצון נוכח היקף הגשמים.

כך למשל, בגמלא שברמת הגולן ירדו העונה 271 מ"מ של משקעים המהווים 178% מהכמות היחסית הממוצעת לעונה. גם בהר כנען הסמוך לצפת ירדו 167% לממוצע לתקופה הזו בעונה (327 מ"מ), בקיבוץ עין החורש שבשרון ירדו 175% מהממוצע לעונה (335 מ"מ), בקיבוץ מרחביה שליד עפולה ירדו מתחילת עונת הגשמים 263 מ"מ שהם 211% מהממוצע לעונה, בתחנה בבית דגן נרשמו 172 מ"מ המהווים 99% מהממוצע לעונה ובבאר שבע ירדו 44 מ"מ שהם 84% מהממוצע לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully