וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביעת הספינה בלבנון: 50 ניצלו, 20 נעדרים

בפעם השנייה תוך שבוע, טבעה ספינת מטען מול חופי לבנון. הספינה האורוגוואית "דני-2" הובילה בקר לנמל טריפולי וטבעה. 50 חולצו. "אפסו הסיכויים למצוא ניצולים נוספים"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: עידן גוראל)

כוחות החילוץ בלבנון משו עד כה מהמים כ-50 ניצולים מהספינה שטבעה אמש מול חופי טריפולי. רשת 'אל ערבייה' דיווחה, כי 20 עדיין נעדרים וכי אפסו הסיכויים למצוא ניצולים בחיים. גורמים בחיל הים הלבנוני דיווחו כי שלוש ספינות של כוחות השמירה על השלום של האו"ם, איטלקית ושתי גרמניות, נמצאות באזור, בנוסף לסירות הצלה של צבא לבנון.

שתי גופות של ימאים מהספינה שטבעה אמש נמשו הבוקר מול חופי לבנון. כוחות חילוץ של צבא לבנון, בסיוע כוחות יוניפ"יל, ממשיכים בניסיונות לאתר ניצולים נוספים מספינת המשא "דני 2". הספינה שטה תחת דגל פנמה והובילה בקר מאורגוואי ללבנון וטבעה במרחק של כ-20 קילומטרים מהחוף, כשעל סיפונה כ-83 אנשי צוות.

תשע סירות הצלה וצוות רפואי לבנוני יחד עם שלוש ספינות של יוניפ"ל ממשיכים בחיפושים אחר 20 הנעדרים הנותרים. מקורות בנמל טריפולי סיפרו כי מרבית הצוות על הספינה הם ספנים מהפיליפינים ומפקיסטן, אך גם לפחות ימאי לבנוני אחד וסורי אחד.

בסוף השבוע האחרון טבעה הספינה salla2 כ-100 קילומטרים מחופי העיר צור בלבנון, בדרכה מיוון לנמל חיפה. חיל הים הישראלי שהשתתף בפעלות החילוץ הצליח להציל חמישה ספנים אוקריאניים. הניצולים פונו כשהם במצב טוב לבית החולים רמב"ם בחיפה ושישה מהימאים מוגדרים עדין כנעדרים.

עדכון ראשון: 20:53

  • עוד באותו נושא:
  • לבנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully