וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האורגיה: אשתו של וודס רוצה להתגרש

לאשתו של טייגר וודס נמאס. לפי דיווחים בארה"ב, אחרי שגילתה שבעלה בגד בה עם 15 נשים לפחות, היא עזבה את הבית ומעוניינת להתגרש ממנו. מקורביה: "הוא לא ישתנה"

מעלליו של טייגר וודס הביאו לסיום נישואיו. כך דיווח השבועון האמריקאי "פיפל". השבועון ציטט גורמים המקרובים לבני הזוג, לפיהם רעייתו השבדית של וודס, אלין נורדגרן, החליטה לעזוב את בעלה. "היא הגיעה להחלטה. אין כאן מקום להתלבטות: הוא לעולם לא ישתנה", אמר אחד המקורות ל"פיפל". המגזין הוסיף שאלין נפגשה עם עורכי דין כדי לשנות את פרטי הסכם טרום-הנישואים שלה.

שחקן הגולף טייגר וודס ואשתו אלין נורדגרן. AP
אלין מצפה לחג מולד נטול-טייגר/AP

העיתון "הניו יורק פוסט" אף דיווח שמשאיות הובלה כבר הגיעו לווילה בפלורידה בה נורדגרן, 29, מתגוררת, סמוך לבית שלה ושל וודס. לפי דיווחים, נורדגרן עזבה את הבית כבר לפני שבוע בשיא הסערה. "היא מתכננת לנסוע למקום חם ונטול-טייגר בחג המולד", מסרו מקורות ל"פוסט". "הסיבה היחידה שהיא לא עזבה קודם היא שבנם היה חולה בשפעת, אבל עכשיו הוא החלים".

ביום שישי שעבר פרסם וודס הודעה, לפיה הוא הודה שבגד והחליט לפרוש זמנית ממשחק הגולף על מנת להתמקד בחייו האישיים ולהפוך לאדם, בעל ואבא טוב יותר. למרת היום, נורדגרן נצפתה ללא טבעת הנישואים שלה.

בני הזוג התחתנו לפני חמש שנים ויש להם שני ילדים – ילדה בת שנתיים וילד בן 10 חודשים. השניים הכירו על מגרש הגולף כשנורדגרן עבדה כמטפלת של ילדיו של שחקן הגולף השבדי יאספר פרנוויק. לאחר שפרצה שערוריית הבגידות אמר פרנוויק שהוא מצטער כל כך שהכיר בין בני הזוג והוא מתכוון להתנצל בפני נורדגרן.

אלין נורדגרן לצד בעלה טייגר וודס. David J. Phillip, AP
האם הקיץ הקץ על נישואי טייגר ואלין?/AP, David J. Phillip

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully