וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב כאבי ראש: ברלוסקוני ישוחרר רק מחר

ראש ממשלת איטליה לא ישוחרר הערב מבית החולים, משום שהוא עדיין סובל מכאבים ומבעיות אכילה. מוקדם יותר נעצר צעיר שניסה לחדור לחדר בו הוא מאושפז

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני ישוחרר מבית החולים מחר (חמישי). כך מסרו רופאיו. ברלוסקוני יישאר לילה נוסף, הרביעי במספר, בבית החולים, מכיוון שהוא עדיין סובל מכאבים ומבעיות אכילה.

לפנות בוקר נעצר צעיר בן 26 בזמן שניסה להיכנס לחדר בו מאושפז ראש הממשלה, כך הודיעה דובר מטעם משטרת איטליה. לפי הדיווחים, האדם נראה מעורער בנפשו ודרש לדבר עם ברלוסקוני. הוא נכנס לבית החולים דרך החניון התת-קרקעי ועלה במעלית לקומה השביעית בה מאושפז ראש הממשלה מאז שהותקף ביום ראשון. מחקירה ראשונית עולה שהצעיר לא נשא כלי נשק, ובמכוניתו נמצאו רק מקלות הוקי קרח.

בתוך כך, דוברו של ראש הממשלה מסר הבוקר כי סילביו ברלוסקוני סבל במהלך הלילה מכאבים נוספים. לדברי פאולו בונאיוטי, כאביו של ברלוסקוני "החריפו" מעט, ובעיה רפואית ישנה בצוואר גורמת לו כאבים נוספים. רופאו האישי של ברלוסקוני יעץ לו להימנע מהופעות בפומבי שעלולות לגרום לו מתח. ברלוסקוני ביטל את נסיעתו לוועידת האקלים בקופנהגן וביקור בערב חג המולד בלאקווילה, אזור שסבל מרעידת אדמה קטלנית השנה.

עם זאת, דוברו של ראש הממשלה הוסיף כי מצב רוחו של ברלוסקוני השתפר מעט אמש, לאחר שקיבל שיחת טלפון מנשיא ארצות הברית ברק אובמה שאיחל לו החלמה מהירה. דוברו של אובמה מסר שהנשיא האמריקני התרשם שברלוסקוני שרוי במצב רוח טוב. מנהיג נוסף שיצר קשר עם ראש הממשלה הפצוע הוא חברו הוותיק ולדימיר פוטין, שצלצל לשבח אותו על גבורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully