וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש"ף: תוארך כהונת אבו מאזן כנשיא

המועצה המרכזית של אש"ף הודיעה על הארכת כהונתו של יו"ר הרשות עד הבחירות. במקביל הודיעה המועצה כי המו"מ לשלום לא יחודש, אלא אם תופסק כל הבנייה בגדה

בכינוס המועצה המרכזית של אש"ף שנערך היום (רביעי) ברמאללה, הוחלט על הארכת כהונתו של אבו מאזן כנשיא הרשות לאחר תום כהונתו ב-25 בינואר. וואסל אבו יוסף, חבר המועצה, אמר כי כהונתו של אבו מאזן הוארכה עד המועד שבו ייערכו הבחירות החדשות להנהגת הרשות.

במקביל הודיעה המועצה כי המשא ומתן לשלום עם ישראל לא יחודש, אלא אם תופסק כל הבנייה בשטחי הגדה המערבית. "ישנה הסכמה רחבה שתומכת בעמדת אבו מאזן לגבי המשך השיחות", אמר חבר המועצה טאופיק אל טיראווי. "לא נחזור למשא ומתן כל עוד ישראל לא תעצור לחלוטין את הפעילות בהתנחלויות ותסכים לתחום הסמכויות של הנושאים ונותנים", אמר אל טיראווי.

אתמול אמר אבו מאזן כי החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו להקפיא את הבנייה בהתנחלויות לעשרה חודשים איננה קובעת כי הבנייה תופסק לגמרי, אך הבהיר כי אם ישראל תפסיק את הבנייה בהתנחלויות ותכיר בגבולות 67' כבסיס למשא ומתן, "נחדש את המשא ומתן עמה".

"כשישראל תפסיק לחלוטין את הבנייה בהתנחלויות לפרק זמן כלשהו, וכשתכיר בגבולות אותם אנו דורשים למדינתנו, לא יהיה דבר שימנע מאיתנו לחזור למשא ומתן כדי להשלים את מה שהתחלנו באנאפוליס", אמר. לטענת אבו מאזן, "מדובר בהתחייבויות שישראל נטלה על עצמה במפת הדרכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully